Score is 6

Helaas geen info over levelbord/laser opstellen

heel goed

Score is 8

ik heb het als zeer leerzaam ondervonden als opmerking zou ik willen zeggen dat de heftruck anders zou moeten zijn als waar je normaal op rijd dat is leerzamer

Score is 8

lekker ontspannen examen , heel fijn om een paar tips te krijgen over hoe het beter enof sneller kan

Score is 10

Het was goed. Instructeur was prettig in de omgang

Score is 10

Het was leerzaam. Ik heb weer wat bijgeleerd. Het sturen gaat nu beter.

Score is 10

Het was fijn. De instructeur was aardig en er was goede communicatie.

Score is 8

Intressant om weer even gewezen te worden op de details tijdens het heftruck rijden, met betrekkeing tot de veiligheid en onderhoud van het hefvoertuig.

Score is 10

Vanochtend een cursus heftruck rijden van Jan gekregen. In een ontspannen sfeer alle detail die bij veilig rijden met de heftruck van belang zijn de revue laten passeren. Leerzaam, logisch en helemaal niet eng. Na de theorie eerst alle onderdelen van de heftruck nagelopen en dingen gezien die voorheen niet opvielen maar nu zeer bruikbaar zijn, zoals de heftabel. Het parcours was zeer reeel aangelegd en ook voor mij goed te doen. Fijn! Veilig heftruck rijden is vooral je koppie erbij houden en ...rustig aan. Jan, bedankt!

Score is 10

Goede duidelijk instructies, 1 op 1 uitleg en daardoor een persoonlijke benadering. Zeer tevreden!

Score is 8

Goede manier van afname. Biedt de mogelijkheid tot specifieke instructies.

Score is 9

Leerzaam en leuk. en wel wat weer opgestoken

goede certificering

Score is 7

Prima certificering zet alles weer scherp.

Score is 8

Zeer duidelijke en helder moment om goed te controleren op veiligeheid en bediening. Goede en duidelijk proces.

Score is 8

voor de duur van de opleiding vind ik het een grondige. een hoop informatie. een duidelijke leraar. geen commentaar.

Score is 10

leuk en informatief....alleen jammer dat de laser niet werkte bij het level bord.

Score is 10

Goede en duidelijke uitleg, erg divers.

Score is 8

jammer dat leveller het niet deed

super goed

Score is 8

Prima opleiding alleen jammer dat we het levelbord niet konden gebruiken

Score is 8

prima, jammer geen info over levelbord

Goede uitleg

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.