Score is 10

Zoals ik gewend ben van Roland een goede cursus waar een grap en een goed leerproces samen gaan. Veel geleerd terwijl ik acht dat ik het toch goed deed. Blij dat ik deze hele cursus heb gehad

Score is 8

leuke cursus, praktische oefeningen en tips

Zeer leerzame praktische opleiding

Score is 9

Leuke leraar, inhoud wordt op een leerzame en 'losse' manier overgedragen op de leerlingen. Opleiding geeft een goede basis voor het beheersen van de Reachtruck.

Score is 10

Het was weer erg goed om opnieuw deze stof te herhalen, erg leuke samenwerking met de leeraar

Score is 9

samenwerking is luid en duidelijk. let goed op waar de aandachtspunten liggen. docent de opleiding zet alle puntjes weer op de i

Score is 7

Heldere communicatie. Je krijgt de tijd uimte om je antwoord toe te lichten.

leuk en leerzaam

Score is 10

ik heb de opleiding met veel plezier doorlopen. De instructeur kon het met passie overbrengen en de voorbeelden waren indrukwekkend. Vol kennis en zelfvertrouwen ben ik met vlag en wimpel geslaagd

Score is 10

Heldere uitleg en persoonlijke begeleiding. Goede opbouw van de les waarbij alle benodigde vaardigheden aanbod komen.

Score is 8

Ik vond de cursus goed aansluiten bij de werkzaamheden die er van me verwacht worden binnen ons bedrijf.

Score is 9

Prima voor elkaar, netjes geregeld.

Score is 10

Kort en duidelijk in de vraagstellingen duidelijk in de uitleg van de praktijk.

Score is 10

kort, bondig en erg duidelijk. Goede instructie en toetsing van de theorie

Goede, spontane, instructeur.

Score is 7

Het was leerzaam om meer over de verschillende soorten gebruiksmiddelen te leren. Ook om dit tegebruiken in theorie en praktijk.

Score is 10

in korte tijd toch een hoop opgestoken

Score is 8

Leuk en leerzaam. Duidelijke uitleg.

Score is 9

prima certificering alle onderdelen komen aanbod.

Score is 10

leuk en leerzaame cursus met goede uit leg

Score is 8

goede training en ook weer wat geleerd.

leuk en leerzaam

Score is 10

mijn ervaring was goed docent was goed samenwerking goed dus aan te raden

Top, duidelijke instructie

Score is 9

goede certificering, die ingaat op de praktijk situaties.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.