Score is 10

Ik vond het goed. Fijne uitleg!

Score is 9

het mondelinge geeft meer rust dan het schriftelijke. het praktijkgedeelte was kort maar zeer gericht.

Score is 9

Ik heb de opleiding als leerzaam ervaren. de uitleg en instructie door de betreffende instructeur sluit goed aan op het gebruik in de praktijk.

zeer goed en duidelijk.

Score is 9

Fijne en duidelijke competentie meting.

Score is 9

heel leuk gewerkt met de cursus.

Score is 8

Duidelijk en heldere uitleg, Goede begeiliding bij het doen van de praktijk opdrachten. De instructeur probeerde mijn kennis en bewustzijn van veiligheid echt te bevorderen.

Score is 8

DUIDELIJKE INSTRUCTIE. THEORIE GOED BEDSCHREVEN.

Score is 10

kort leerzaam en bondig en fijn dat het examen wordt afgenomen met eigen truck en omgeving

Score is 8

Praktijk gericht en op de werkplek is handig Mondeling theorie zeer prettig

Score is 10

De opleiding/certificering was goed te doen. Er wordt gekeken naar de kennis en praktijk wat ook daadwerkelijk van toepassing is voor het rijden op een heftruck. Lekker informeel waardoor je je snel op je gemak voelt.

Score is 10

Mijn ervaring van deze opleiding: Leuke en prettige manier van leren en in de praktijk uitvoeren van opdrachten. Ook worden er veel tips gegeven waar je in de praktijk veel aan hebt.

Score is 9

Een zeer prettige omgang met docent,goede en zeer duidelijke uitleg,kortom een leuke ervaring

Score is 10

ik Yassine Essabbar heb vandaag de cursus met Ronald goed ervaren.

Score is 10

een top leraar en perfect zoals hij met een persoon omgaat.

leuk

Score is 10

zeer goed goede uitleg op de theorie en praktijk een goed verhaal met de uitleg en vragend uitleggen altijd goede medewerking in de oefeningen. zeer goede oplettendheid tijdens het uit leggen en een plezierige vipe in de samenwerking. geeft veel info waar je wat aan heb. overall zeer te vreden over de cursus en examinator

Score is 8

De opleiding was goed, duidelijk en niet te formeel.

Score is 10

zeer aangename docent, weet waarover hij spreekt. geeft voldoende uitleg en tips

Top docent, top opleiding

Score is 10

Mondeling overhoren en aanvullende tips, erg prettig.

Score is 9

Zeer prettig onderhoud met Gerard gehad. Vakman, veel kennis. Ook het nodige bijgeleerd!

Score is 10

Ondanks 16 jaar heftruckervaring toch nog dingen bijgeleerd.

Bijlestaal 40 C

1721 PV Broek op Langedijk

Over Logistart Veiligheidsopleidingen B.V.

Logistart Veiligheidsopleidingen B.V. verzorgt opleidingen en certificeringen voor intern transport en de logistiek, zowel in company of op één van de 21 opleidingslocaties door geheel Nederland. Altijd exact de opleiding die u als opdrachtgever voor ogen heeft. Maatwerk dus.