Ontzorgd om woonklaar te verhuizen naar nieuwbouw

We hebben een gratis interieuradvies ontvangen waar leuke ideeën in verwerkt stonden waarvan we een deel hebben meegenomen. We hebben Housing Heroes ingeschakeld om op de benedenverdieping de vloer en muren af te werken en de 1e verdieping deels. Wij zijn hierin enorm ontzorgd en ze hebben snel opgeleverd. Er waren nog een aantal punten die na oplevering werden opgepakt en dat werd snel geregeld. Wij zijn blij met het resultaat!

HH is bekwaam en correct

HH is bekwaam en correct

Goede en deskundige begeleiding tijdens de voorbereiding en afbouw van onze woning

Tijdens het uitzoeken van onze afbouw onderdelen werden we goed en deskundig voorgelicht omtrent de mogelijkheden. We hebben met de medewerkers van Housing Herous een goede beslissing kunnen maken. De periode dat Housing Herous hun materalen gingen plaatsen is vlot en deskundig gegaan en we zijn bijzonder tevreden op het eindresultaat

mooi resultaat en tevreden

de route naar het uiteindelijk mooie resultaat liep niet altijd over rozen; dankzij de persoonlijke betrokkenheid van Bas Boom kunnen we tevreden zijn . Het blijft toch nodig om als koper de vinger aan de pols te houden .

Van ontzorging naar meer zorgen

Als toekomstige huiseigenaar werd ik door Housing Heroes verleid met beloftes van "een warm nest, persoonlijk en met volledige ontzorging." Hun verkooppraatje beloofde een snelle betrekking van de woning door projectmatige voorbereiding en uitvoering, en een professioneel ingerichte woning zonder de zorgen van afstemming, planning en coördinatie. Helaas bleek de realiteit verre van deze beloftes. Ten eerste bleek de oplevering van de woning niet "woonklaar." Beloofde meubels waren niet geplaatst bij de oplevering, en een mat voor de ingang van de woning werd pas een maand later geleverd. Deze gebreken benadrukken de mislukte planning en coördinatie van Housing Heroes, terwijl men beweerde deze volledig op zich te nemen. Erger nog, direct na de oplevering ontstonden er ernstige problemen met het deurslot, waardoor we buitengesloten raakten. Ondanks diverse pogingen, was het onmogelijk om tijdig contact te krijgen met de klantenservice voor hulp. Dit resulteerde in geforceerde toegang tot onze woning, waarna Housing Heroes elke verantwoordelijkheid voor de schade ontkende. Housing Heroes geeft als reactie: "er is navraag gedaan, de cilinder is er maar op 1 manier vast te zetten en dat is gebeurd." , maar de derde partij die ons heeft geholpen om het slot open te krijgen gaf duidelijk aan dat het cilinder niet vast is gezet door Housing Heroes en waren bekend met meerdere woningen in ons apartement complex waar Housing Heroes dit probleem heeft laten ontstaan De beloofde "afstemming met de aannemer" en snelle oplossing van opleverpunten bleven ook uit. Het duurde twee maanden na oplevering om alle issues te verhelpen, ver buiten de gestreefde tien werkdagen. Daarnaast waren er duidelijke afspraken gemaakt over de inrichting en afbouw van de woning, die naar mij

• Hoe waarschijnlijk is het dat je Housing Heroes zou aanbevelen aan een vriend of collega?
  • Welk cijfer geeft je jouw algehele ervaring?
  • Welk cijfer geeft je de kwaliteit en deskundigheid van het interieurontwerp?
  • Welk cijfer geeft je, indien van toepassing, de opgeleverde kwaliteit van de afwerking en inrichting?
  • Hoe tevreden ben je met onze prijzen?
  • Hoe tevreden ben je met ons productassortiment?
  • Hoe behulpzaam zijn onze medewerkers?
  • Zijn er zaken die je gemist hebt in onze dienstverlening of producten en zo ja, zou je deze willen omschrijven? Voelde me niet serieus genomen na oplevering
  • Wat is voor jou de belangrijkste reden om voor ons te kiezen? De beloftes
  • Wat hadden we kunnen doen om jouw ervaring met ons te verbeteren? Mij serieus nemen in plaats van mijn klachten standaard in twijfel aannemen, tot op het punt waar er letterlijk is verteld dat wat er gebeurt is met mijn slot, niet gebeurt kan zijn terwijl ik meerdere getuigen heb die die met mij hebben meegemaakt
  • Heb je nog aanvullende feedback? Het voorproces is netjes gegaan, ontwerpster naar tevredenheid, maar de nazorg is zo slecht dat ik dit bedrijf nooit een positieve review zou kunnen geven.

Torenallee 20

5617 BC Eindhoven

Over Housing Heroes

Housing Heroes maakt van een huis een thuis. In opdracht van ontwikkelende bouwers leveren wij een complete woonklaarservice, waarbij we kopers volledig ontzorgen bij het personaliseren van hun aangekochte nieuwbouwwoning. Met een eigen wooncoach en stylisten krijgt de koper begeleiding op maat, creëren wij zijn droominterieur én maken wij de woning helemaal klaar om direct in te wonen.