Alles volgens afspraak!

Aantal recyclebare hardware en apparatuur laten afhalen door Whale recycling. Alles klopte volgens gemaakte afspraken. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Volgende zending zullen we zeker weer bij Whale recycling onderbrengen. Groet namens medewerkers MaXXus ICT & Telecom

Uitstekend!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, er wordt meegedacht en meegeholpen.

Topervaring

Voor een school wat oudere accespoints en switches ingeleverd. Snel uitbetaald gekregen

Nauwkeurig, behulpzaam en erg klantvriendelijk

Chauffeur was erg behulpzaam, er wordt goed gecommuniceerd m.b.t transport en de factuur hadden we snel binnen. Al met al zeer tevreden.

Top geregeld!

Ze denken goed mee over de mogelijkheden om de spullen weer op te halen. De chauffeurs en ons contactpersoon zijn zeer aardig. Puntje van verbetering is interne communicatie.

Keenstraat 26

3044 CD Rotterdam

+31(0) 85 8223 986

Over Whale Recycling

Whale IT Recycling is een toonaangevend bedrijf dat gespecialiseerd is in milieuvriendelijke recycling, refurbishment en veilige vernietiging van IT-hardware. We werken samen met bedrijven van elke omvang om verantwoordelijk en kosteneffectief beheer van IT-apparatuur te bieden. Whale Recycling is volledig gecertificeerd en beschikt onder anderen over het strenge WEEELABEX-certificaat.