Fijne communicatie en laagdrempelig contact

Ik heb de samenwerking met Oostmatch als zeer prettig ervaren. Er werden duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Er was een fijne manier van communiceren met elkaar en het voelde laagdrempelig om contact op te nemen.

Betrokken en professioneel

Bij Oostmatch heb ik Wicky ervaren als een erg prettige recruiter. Naast het ontdekken van de mogelijkheden treed zij ook op als 'coach' in het traject. Ze verdiept zich naast de zakelijke kant ook heel erg in de persoonlijke ontwikkeling en de persoonlijke situatie. Zij geeft 'net eventjes' die extra boost om goed na te denken in brede zin over de juiste mogelijkheden en de te nemen next step.

Oostmatch is zeer betrokken bij de kandidaat

Erg prettig samengewerkt met Oostmatch. Men is duidelijk, betrokken, correct en kordaat. Er wordt snel geacteerd en gereageerd.

Betrokken, duidelijk en sociaal

Ik ben via LinkedIn in contact gekomen met Jacqueline. Na een tweetal telefonische gesprekken hebben wij elkaar ook via Microsoft Teams gesproken, hoewel dit niet de voorkeur genoot was het juist deze geboden flexibiliteit die ervoor zorgde dat wij relatief snel een kennismakingsgesprek konden inplannen. Tijdens de sollicitatierondes en gedurende mijn eerste werkweken heb ik het contact als erg betrokken en fijn ervaren. Bedankt voor de fijne samenwerking!

Zeer prettige ervaring opgedaan.

Er wordt zeer goed geïnformeerd en naar je wensen en eisen geluisterd. Er is wekelijks overleg om te horen wat de status is. Al met al een zeer fijn bureau om samen mee te werken.

Persoonlijk en betrokken

Wat een prettige samenwerking met Oostmatch. Ze zijn persoonlijk betrokken en geven je het gevoel dat je gezien wordt. Na het kennismakingsgesprek wisten ze perfect in te schatten welk bedrijf bij mij zou passen. Dankzij Oostmatch heb ik heel snel een nieuwe baan gevonden!

Transportweg 12

7007 CN Doetinchem