Enorm meedenkend

Goede prijs, veel service en enorm meegedacht voor het snel op te halen

Vriendelijk geholpen en fijne service

Bij ons bezoek aan de (pas geopende) showroom in Harderwijk zijn we erg vriendelijk en geduldig geholpen ondanks de drukte met bezoekers. De aankoop van de auto was al snel een feit en twee weken later konden we deze ophalen. Bij het ophalen bleek er iets niet op orde maar dat is later alsnog keurig opgelost, waarna we de auto weer gewassen en met een volle accu terug kregen! Erg fijn!

Vertrouwde, bekende, uitstekende dienst.

Johan Bakker is duidelijk in uitleg wat en wanneer zaken geregeld moeten worden. Ik heb voor de tweede keer een auto bij hem gekocht.

Goede begeleiding en uitleg

Geen gladde praatjes of verkoop pusher gewoon eerlijk en duidelijk. Druk filiaal veel belangstellenden extra verkoper zou wel helpen.

Snel en vriendelijk geholpen

Na het aanschaffen van een auto zijn wij goed geholpen met snel gereed krijgen en de afronding van het rijklaar maken van de auto.

Goede service vriendelijk personeel snel geholpen

Prima gastvrij en deskunnig

Vriendelijke en begripvolle verkoper. Zich goed verplaatst in onze wensen.

Top garage

Goede informatie gekregen betreffende aanschaf auto, en een meedenkende Verkoper en uiterst vriendelijk.

Ik ben super geholpen.

De verkoper dacht met me mee. Ik kon aangeven wat ik zocht en hij keek naar de mogelijkheden. Het eindresultaat is echt heel goed. Ik heb een auto die helemaal bij me past en naar mijn zin is. Ik had mijn broer bij me met de proefrit en de aankoop. Ook zijn communicatie met de verkoper en omgekeerd was prima. De verkoper heeft er alles aangedaan dat ik een proefrit in een automaat kon maken. Het is een man die veel geduld heeft. De verkoper had alles goed voorbereid en nam de tijd voor me. Ik vind het fijn al met de contactpersoon van de werkplaats kennis te hebben gemaakt. Ik kan Broekhuis Hyundai iedereen aanbevelen.

Super fijn geholpen !

Vriendelijke en klantgericht

We meldden ons op de website voor een proefrit met een occasion. Er werd snel telefonisch contact met ons opgenomen. Hoewel de auto waarin we geïnteresseerd waren niet direct beschikbaar was, werd een proefrit met een vergelijkbare auto geregeld. Daarna werd snel een proefrit met de andere auto geregeld. Het contact dat leidde tot de koopovereenkomst hebben we als zeer prettig ervaren. Vriendelijk en klantgericht. Ook de aflevering verliep prima. Kort gezegd: een bijzonder goede ervaring.

klantgerichte service *super*

Zeer vriendelijk en professioneel personeel, persoonlijke benadering en uitstekende dienstverlening, ze gaan een stap verder dan elders.

Service en kwaliteit is goed.

Goede ervaringen gehad met verkoper.

Zeer vriendelijk en geven goede info en uitleg

Geven duidelijke uitleg, zijn vriendelijk

Perfecte service

Alles perfect geregeld en auto afgeleverd op afgesproken datum en tijdstip.Zeer vriendelijke man en klantvriendelijk. Was helemaal TOPPIE.

No nonsens autoverkoper

wij zijn goed ontvangen door de heer J. Bakker en hebben het contact met hem als plezierig ervaren. De heer Bakker schakelde snel en kwam ons tegemoet in onze wensen bij de aankoop van onze Opel Corsa. wij hebben de heer Bakker ervaren als een no nonsens verkoper. de aflevering had van ons sneller gemogen maar dat had te maken met de vakantierperiode werd aangegeven

Goede ervaring

Prima geholpen zonder opdringerig te zijn.

Snelliusstraat 2

3846 BT Harderwijk