Gewoon alles nagekomen wat er was afgesproken

Prima kan ik iedereen aanraden

Netje en accuraat geregeld.

Wordt eerlijk afgehandeld

Positieve ervaring met dit bedrijf

Als wij dit eerder hadden geweten hadden wij gekozen voor deze manier van verkopen. Eerlijke prijs ontvangen en alles naar wens verlopen Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Een zeer snelle en efficiënte service !

De verkoop van onze caravan via Tourcaravaninkoop.nl was een prettige ervaring. Snelle afhandeling, goede communicatie en een eerlijke prijs. Zeker een aanrader!

Via vrienden gewezen op tourcaravaninkoop toen we de onze weg wilde doen. Online snel en duidelijk aangemeld en netjes op afspraak bij ons voor de deur opgehaald door dit bedrijf. Dacht zelfs met ons mee toen we niet wisten hoe we de caravan moesten brengen naar ze. Ben zeer te spreken over hun service, manier van communiceren en de prijswaarde die ze op tafel legde. Zeker aan te raden.

Zeer betrouwbaar

Gisteren vrijdag 2 augustus heb ik mijn hobby uit 2007 verkocht aan Tourcaravaninkoop. 2 medewerkers kwamen langs om de caravan te bekijken en na een grondige inspectie vertelden zij mij dat er paar gebreken waren en daar was ik ook op voorbereid. Ik had al een waardecheck aangevraagd en ik was netjes gebeld door Dhr. E. Zwakheden. Ik ben een prijs overeen gekomen en de 2 medewerkers hebben meteen betaling gedaan per bank, de caravan gevrijwaard en daarna de caravan meegenomen. Ik ben zeer tevreden over de manier van zaken doen en dus kan kan ik Tourcaravaninkoop zeker aanbevelen.

Sympathieke caravanopkoper goed geregeld

Zeer goede ervaring met deze caravanopkoper. Verstand van zaken en weet waar die over praat. In de ochtend netjes afspraak bevestiging gekregen via whatsapp. Alles netjes via de bank en mail gekregen zoals vermeld op de website.

Alles volgens afspraak verlopen !

Na het aanmelden van onze caravan is er telefonisch en whatsapp contact geweest ,foto’s van de lichte hagelschade zijn bekeken door de medewerker.Het bod is licht aangepast door deze schade. Is ook zeker geen probleem en begrijpelijk. Het afgesproken bedrag is gelijk op onze bankrekening overgemaakt en alles netjes afgehandeld. Deze manier van verkopen is zeker een aanrader!

Geweldige service

Juiste keus om mij tourcaravan te verkopen aan tourcaravaninkoop.nl. Omdat de caravan op een seizoensplaats stond, zat ik even met mijn handen in het haar. Ik was op zoek naar een opkoper die langs kon komen op de camping, en dat was geen probleem voor de inkopers van tourcaravaninkoop.nl. Na een korte bezichtiging kwamen ze met een definitieve prijs. Ik ging akkoord, en alles werd keurig afgehandeld. Het bedrag stond snel op mijn rekening, en de vrijwaring ontving ik per mail. Het ophalen van de caravan planden we een weekje later in, zodat ik nog even rustig de tijd had om de caravan leeg te halen. Bij deze 5 sterren voor de geweldige service van tourcaravaninkoop.nl.

Uitstekend en vriendelijke medewerkers

Vanaf het eerste telefoontje tot de bezichtiging alles naar tevredenheid afgehandeld ! Netjes van de medewerker het afgesproken geldbedrag ontvangen naast de caravan zo ook het vrijwaringsbewijs direct op locatie in de mail. Familie Oostkamp Tilburg

De Hooge Krocht 82

2201 TZ Noordwijk