Nooit meer van der Meer; wat een xxxxxxxx!
Begin maart 2024 een geïmporteerde T-roc gekocht uit 2022; aflevering in afwachting van kenteken. Na herhaaldelijk zelf moeten bellen wanneer auto klaar is vindt levering eindelijk op 4 april 2024 plaats. Ik reken af maar moet apart vragen om rekening. Levering zou met grote beurt zijn uitgevoerd. Krijg uit coulance i.v.m. het lange wachten een voucher voor gratis kleine beurt. Na aflevering constateer ik dat: ruitenwissers versleten zijn, navigatiesysteem niet werkt, telefoon niet gekoppeld kan worden en kentekenplaat los zit. Lijkt erop dat de auto niet goed is nagekeken voor aflevering en zo wordt doorgeschoven. afspraak voor woensdag gemaakt om e.e.a. te verhelpen. Woensdag einde van de dag zelf weer gebeld of auto klaar was. Men communiceert niet uit zichzelf. Krijg te horen dat voor navigatiesysteem een aparte module moet worden besteld; moet nieuwe afspraak maken als deze binnen is; heb auto dus voor niks weer een dag moeten missen. Na 1 week is module binnen en maak ik een nieuwe afspraak voor woensdag; eind van de dag weer zelf moeten bellen of auto nu klaar was. Auto is niet klaar; men kan niet aangeven wanneer wel. Afspraak dat ik dit donderdag hoor; donderdag bericht dat auto vrijdagmiddag klaar zou zijn. Vrijdagmiddag geen auto; auto wordt eindelijk zaterdagmiddag geleverd. Ruitenwissers zijn alleen vóór vervangen; achter koop ik maar zelf. Totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
I.v.m. garantie en gratis voucher voor kleine beurt auto afgelopen week gebracht voor kleine servicebeurt. Kosten € 506,-; garage erop moeten wijzen dat ik de kleine beurt gratis zou krijgen. reactie: oh ,ja.
beurt is gratis, maar vervangen remolie en nieuw interieurfilter kost € 270,-. Door mij betaald met de opmerking dat ik dit wel erg veel vind en gezien de "service" je mij niet meer terug zal zien. Reactie van medewerker: 'Dat lijkt me goed plan".
P.s. gevraagd om hoedenplank vast te zetten; niks mee gedaan. Motorolie op rekening staat 5w40; op kaartje staat 5w30?