Wachttijden van vervolg behandeling onacceptabel lang
De behandelende tandarts mevrouw Alkema werkt zeer precies, accuraat en legt alles heel geduldig aan je uit wat ze gaat doen tijdens de behandeling. Zij is zeer vriendelijk en heel kundig. Zij gaat heel plezierig en vriendelijk om met haar assistentes. Je hoeft totaal niet bang meer te zijn om naar de tandarts te gaan. Er heerst een plezierige en rustige sfeer in haar praktijkruimte.
Zeer kundig. Aardig, en goede uitleg.
Ik had pijnklachten aan een kies en het bleek dat er een ontsteking zat. Met als gevolg dat hij getrokken moest worden, voor mij was de tandarts onbekend maar hij heeft erg goed en professioneel zijn werk gedaan.
Naar mijn verwachting heel goed gedaan!
Netjes en schoon bij binnenkomst en in de behandeling kamer ook, overal mooi alles duidelijk aangegeven. Vriendelijk personeel,
Super tandarts waar ik al vele haren tot volle tevredenheid kon!
Website om afspraak te maken mag nauwkeuriger. Graag zou ik mijn geschiedenis v afspraken kunnen inzien.
Nieuwe tandarts na zoveel jaar dus best wel even spannend maar hij was heel aardig en stelde me gelijk op mijn gemak
Vlot geholpen, geen extra wachttijd in wachtkamer
er werd tijd genomen
Deze vragenlijst is veel te lang met allemaal onnodige verplichte vragen. Enige reden dat ik hem nu eenmalig invul is omdat ik het erg slecht vind dat de assistentes in de wachtruimte woordelijk zijn te volgen.
Verteld goed wat de mogelijkheden zijn en wat ze gaat doen. Ook een erg aardig persoon!
Volgens mij gaat het nu anders dan hier voor , bij de tandarts werd direct tandsteen verwijderd en nu niet . Hoorde van een buitenstaander dat je daarvoor weer naar mondhygiënist moet .
Ik wordt opgewacht door 4 assistenten. Wordt voorgesteld aan een nieuwe tandarts. Iedereen lijkt in verlegenheid met de situatie. 1 tandarts moet de de workload doen. De assistenten worstelen met een nieuw computersysteem. Wordt als excuus opgevoerd. Een organisatie volledig uit balans. Op de uitvoeing van de diagnose, 2 vullingen en 1 behandeling door mondhygiënist, moet ik meer dan 3 maanden wachten!! Zo lang moet ik met pijn in mijn mond rondlopen! Dit zou onacceptabel moeten zijn! Dit is geen serieuze tandartspraktijk.
Bedankt voor uw bericht en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uit uw reactie dat uw ervaring onprettig was en dat u zich zorgen maakt over de vertraging in de behandelingen en de huidige wachttijd. Vervelend om te horen dat dit zo is ervaren. De wachttijd is helaas te verklaren door het recente pensioen van twee tandartsen. Op dit moment is er één nieuwe collega gestart, en een tweede zal in januari beginnen. Zoals het er nu uitziet, verwachten we dat dit de wachttijden voor vervolgafspraken aanzienlijk zal verkorten. Ik begrijp dat de situatie misschien ongemakkelijk aanvoelde en dat dit voor u als verlegenheid overkwam, maar ik kan u verzekeren dat we als team erg blij zijn met onze nieuwe collega. We doen ons uiterste best om u en alle andere patiënten zo goed mogelijk te helpen tijdens deze overgangsperiode. Om u toch zo snel mogelijk te kunnen helpen, bied ik u aan om op de wachtlijst te plaatsen. Wanneer er een uitvaller is, nemen we direct contact met u op om een vervroegde afspraak in te plannen. Onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip. We staan klaar om u zo spoedig mogelijk verder te helpen.
Bij een andere tandarts, dan je eigen, in de stoel liggen is altijd spannend. Toch heb ik het als heel prettig ervaren. Alles wat er gedaan moest worden werd verteld en tijdens de behandeling herhaald. Geen centje pijn gehad.
Goed
Onpersoonlijk, kleine en volle wachtkamer. Voorheen op de oude locatie was veel persoonlijker, en minder druk.
Bedankt voor uw feedback. We zijn bezig met het verder aankleden van de wachtkamer om de sfeer te verbeteren. We hopen dat u tijdens uw volgende bezoek een fijnere ervaring zult hebben en dat de ruimte u meer zal aanspreken. We waarderen uw input en blijven streven naar een betere service.
Wij zijn jaren klant bij van Roeden geweest, deze is vervangen, ben er vanuit gegaan dat dit nu mijn nieuwe tandarts zou worden. Was inmiddels ook al een keer bij haar geweest en heb dit als prettig ervaren. Aangezien mijn vrouw geen fan van is om naar de tandarts te gaan en ik haar heb overtuigd dat de nieuwe ook goed was, hadden we gezamenlijk weer een afspraak gemaakt. Toen bleek dat we bij tandarts Kramer moesten zijn, werd zij zeer emotioneel en wou hier niet heen. Het bevreemd ons dat we hier van tevoren niet over zijn geïnformeerd.
Heb als klant bij B. van Roeden geen bericht gehad van zijn vertrek. Was dus zeer verbaasd , toen ik daar kwam. Wie is mijn tandarts nu of kom ik weer terecht bij de nieuwe van Roeden. Wie ik nu heb gehad , weet ik ook niet. Het was een jong donker meisje.
zeer goed
X
Altijd goed , nemen de tijd voor je , goede uitleg
.
Positief
Sluisdijk 24
8501 BZ Joure
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.