Filters

10

Fijne praktijk

Prettige analyse en bespreking van de mogelijkheden om als volwassene het gebit te corrigeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
9

Super.

Niets is perfect maar deze orthodontist komt er dichtbij in de buurt. Altijd vriendelijk en goede kundige mensen.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Je weet dat het pijn gaat doen... maar iedereen ervaart het toch anders.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

zeer goed

Vriendelijk , behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? N.v.t.
8

Goede service

Luisteren goed naar patiënt en ouders en geven duidelijke uitleg over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandartsassistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
8

Goed

Spalk vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
9

Professionele aanpak

Fijne praktijk en professionele aanpak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Fijne behandeling hier

Altijd op tijd, altijd vriendelijk, goed ontvangst comité. Schoon en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
9

Goed

Fijne kliniek denkt met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Nee
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? N.v.t.
10

Zeer prettige en professionele orthodontie praktijk

Ik ben ongeveer een jaar in behandeling geweest bij Kusters Orthodontie. De sfeer in de praktijk is prettig en ontspannen. De assistentes zijn erg vriendelijk en professioneel. Het maakt niet uit bij welke assistente je aan de beurt bent, het bezoek is altijd prettig. De orthodontist is vriendelijk en precies en heeft, evenals de medewerkers, altijd een vriendelijk woord of een grapje. Ik vind het erg fijn dat er goed wordt afgestemd wat de wensen zijn, dat men het bezoek zo prettig mogelijk maakt en dat je je welkom voelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? Toen ik 1x problemen had om mijn beugel uit te krijgen, mocht ik direct naar de praktijk komen en werd ik snel en goed geholpen. De assistentes gaven ook elke keer aan dat ik contact kon opnemen bij problemen. Heel erg fijn en geruststellend.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
8

Fijne praktijk

Kundig en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? N.v.t.
10

Goede behandeling

Behandeling goed en optijd door gestuurd naar proclin

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Goede orthodontist

Legt alles goed uit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Uitstekend

Wij zijn met onze zoon van 12 met rugzakje bij Kusters terecht gekomen en we hebben netjes aangegeven waar de behoefte aan ligt om hem zo relaxt mogelijk in de stoel te hebben en ze hebben dat perfect opgepakt! Ook de begeleiding en uitleg is super. Personeel allemaal even vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
8

Goed en vakkundig

Prettige praktijk met adequaat traject. Mogelijk is mijn behandeltraject sneller klaar dan vooraf verwacht. Prettig ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Ben zeer tevreden

De behandeling gaat naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Hele fijne organisatie

Alle 3 de kinderen hier gehad en nog 1 eentje maar altijd zeer goed geholpen en vriendelijke en kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Onbekend
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? N.v.t.
8

Fijne praktijkMooi resultaat.

Fijne praktijk.Mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Deskundig en vriendelijk

Naast deskundig vind ik Kusters ook vriendelijk. Daarnaast is het heel fijn dat afspraken op tijd zijn en als als er tussendoor iets is zoals een puntje die prikt kan je snel tussendoor terecht om het op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
10

Hele goede ervaring

Ik ben nu bijna klaar met de aligners. Ik ben zo blij dat dit werkt! Ik heb hele goede uitleg gekregen, stap voor stap zie je wat er gebeurd met je gebit. Alle opties worden netjes besproken en de controles zijn ook altijd op tijd. Ze zijn goed bereikbaar telefonisch en de locatie is ook prima te vinden. Echt allemaal hele aardige vakmensen. Ik zou het echt aanraden om hierheen te gaan. Ook op latere leeftijd kunnen zij nog van alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
9

komen afspraken na

Heb een lastig problemen met factureren bij mijn zorgverzekering nadat zoon 18 jaar geworden is. Pakken het probleem netjes op en doen er alles aan om het op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
9

Tot nu toe positief!

Mijn ervaring is tot nu toe positief. Er wordt goed naar je geluisterd en je kunt snel starten met je behandeling. Het enige verbeterpunt is dat het soms langer duurt om een afspraak te maken omdat ze heel druk zijn dus dan krijg ik het gevoel dat mijn behandelingsperiode langer duurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Nee
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
10

Goede praktijk, weinig wachttijd

Tot op heden goede behandeling. Je hoeft niet lang op je beurt te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S. Herrero
10

Zeer betrokken en vriendelijke praktijk

Goed bereikbaar en meedenkend personeel. Fijne en nette praktijk met kundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
8

Goed

Ben zeer tevreden over de praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontie assistent
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden?
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was?
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) aan de balie ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het resultaat van de behandeling tot nu toe?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Orthodontist
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.
  • Welke orthodontist heeft u (als laatste) behandeld? Dhr. S.T. Kusters

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 5

6901 DS Zevenaar

0316-527525

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.