Had de zelfde persoon als bij voorgaande hypotheken Waren dus bekend en wisten hoe en wat de bank van ons nodig had Alles binnen ong 3 wkn
Hallo Dick, Bedankt voor je terugkoppeling. Wat toevallig dat je dezelfde contactpersoon had als bij de voorgaande hypotheek! Fijn om te lezen dat alles snel is verlopen. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
De heer Van Velden heeft ons zo goed geholpen. Zijn inzet is enorm. Van zeer goed financieel advies tot hoe past een en ander het beste in onze situatie. Altijd benaderbaar en snel met beantwoorden van mijn vragen. Terwijl sommige vragen hoe dingen werken waarschijnlijk niet bij zijn werkzaamheden hoort, hielp hij mij keer op keer met als eindresultaat morgen de sleutel van ons nieuwe huis. We zijn hem en alle betrokken adviseurs van ABNAMRO zeer dankbaar.
Goedenavond Linda, Bedankt voor het delen van je ervaring, heel fijn dat je zo goed bent geholpen en dat mijn collega over van alles met jullie heeft meegedacht. Hopelijk leest hij mee, want zo te lezen mag hij zeker trots zijn op zijn werk. :-) Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Plezierig efficiënt en resultaat gerichte communicatie met de gewenste hypotheek tot gevolg. Goede ervaring en blij met het resultaat.
Hoi Maarten, Bedankt voor je mooie review, super om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad rondom je hypotheekaanvraag. Veel woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Zeer te spreken over Eric, uitstekende adviseur
Goedenavond Stephan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over de afwikkeling van je hypotheek(aanvraag), hopelijk leest Eric mee! ;-) Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goeie adviseur met oog voor persoon, planning en mogelijkheden.
Goedenavond Remco, Hartelijk dank voor het schrijven van je review. Wordt gewaardeerd. :) Robert ABN AMRO Webcare
We hadden een echte klik met Ruud van den Hout denk ik. Snelle reactie, duidelijke uitleg en deskundig advies
Goedemorgen, Goed om te horen dat het gehele proces zo snel en zonder problemen is verlopen en dat er een duidelijke klik was tussen jullie en de collega. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
De hypotheekadviseur is heel aardig en goed bereikbaar. Veel en duidelijke uitleg gehad. Wel zijn er dingen gezegd en toegezegd die achteraf niet waar gemaakt werden. Het werd hierdoor nog even spannend, maar wel de hypotheek rond gekregen daar zijn we blij mee.
vanaf 1e moment alert, attent, kwam afspraken na, reageerde vlot op emails en was ook nog eens vriendelijk en aardig.
Beste Patricia, Bedankt voor jouw positieve review! Erg fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Goede service, vriendelijke medewerkers, en snelle aanvaarding. Prima communicatie via e-mail. Online IT kon beter: website crashte vaak bijvoorbeeld bij het uploaden van bestanden. Ook het terugzoeken van de hypotheekaanvraag duurde vaak lang (kon alleen via link in e-mail) waardoor ik een paar keer per ongeluk een nieuwe aanvraag startte.
Goedenavond Hein, Je noemt een aantal zaken die al goed gaan waar we natuurlijk blij mee zijn, maar geeft ook aan waar er ruimte voor verbetering zou zijn. Mooie suggesties waarmee we in de toekomst onze service hopelijk nog verder kunnen optimaliseren, dus bedankt daarvoor! Lieke
Het proces is belangrijker dan de onderliggende vraag van de klant, doordat het geen onderscheid maakt of de vraag voor financiering beperkt of omvangrijk is. De documentatievereisten zijn hoog en roepen de vraag op over privacygevoeligheid en dataprotectie, temeer daar er veel mensen inzage hebben in privacy gevoelige gegevens. Het doen van een test is niet nodig als vereiste van de regelgever, maar is een vereiste van de bank. De test is generiek en bevat veel vragen over niet relevante kennis. Daardoor is het criterium voor advies of geen advies minder steekhoudend. De staf is vriendelijk, professioneel en kent het product en de bank goed, In conclusie: goede staf, goed product, goede bank, proces voor verbetering vatbaar.
Goedemiddag Arnoud, Allereerst bedankt voor je review en het feit dat je de moeite hebt genomen om je feedback met ons te delen. Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de adviseur en over zijn of haar profesionaliteit. Daarnaast geef je aan dat het proces verbeterd kan worden en dan vooral de documentatieisen maar ook over de test. Ik kan mij voorstellen dat er veel van je gevraagd wordt. Als bank vragen we veel documentatie voordat we een hypotheek kunnen verstrekken. Daarnaats zijn wij wettelijk verplicht om bepaalde zaken goed uit te vragen bij onze klanten want het is erg belangrijk dat we een hypotheek aanbieden die zo goed mogelijk bij je persoonlijke financiële situatie past. Desalniettemin zijn wij erg blij met je feedback en waarderen wij het enorm dat je dit met ons deelt. Op deze manier kunnen wij het proces alleen maar verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Vriendelijke ervaren kundige adviseur goed bereikbaar
Hallo Eileen, Wat fijn dat je zo te spreken bent over de hypotheekadviseur en dit met ons deelt. Bedankt. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
We hebben een prettig contact gehad met de adviseur. Duidelijk werd aangegeven wat de opties waren. We werden steeds goed geïnformeerd over de voortgang.
Goedemorgen Wilma en Arie. Dank voor het plaatsen van deze review. Heel fijn om te lezen dat het contact met de adviseur prettig is geweest en dat gedurende het aanvraagproces jullie steeds goed geinformeerd zijn. Een hele mooie dag toegewenst! Floris ABN AMRO Webcare
Snelle afwikkeling top
Goedemorgen Piet, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Fijn om te lezen dat de dienstverlening goed bevallen is. Een mooie dag toegewenst! Floris ABN AMRO Webcare
Mevdewerker was zeer meedenkend bij haar adviezen, proactief en behulpzaam in de afwikkeling van de aanvraag. Zeer beleefd tijdens telefonische contacten en bereikbaar [ook na reguliere werkuren]. Niets dan lof.
De aanloop naar de hypotheek aanvraag was al heel rommelig verlopen en weinig communicatie tussen de hypotheek adviseur en ons maar vooral op het einde van de aanvraag wordt de aanvraag pas 3 dagen voor de overdracht echt pas verwerkt en als spoed behandeld terwijl dat niet nodig was en alles geleverd was. Veel gebeld, gesmst en gemaild maar op veel berichten kwam nooit antwoord. Afdeling zelf kan niks zien en doen waardoor je afhankelijk bent van de hypotheekadviseur die niet te bereiken is. Zeer slechte ervaring die veel stress heeft veroorzaakt bij ons.
Goedemiddag Frank, Bedankt voor het uiten van jouw ervaring met onze afdeling Hypotheken. Wat ontzettend naar om te lezen dat het proces rommelig is verlopen. Excuus hiervoor. Mijn advies is om hierover een officiële klacht bij ons in te dienen. Er wordt dan proactief contact met jou opgenomen om de situatie te bespreken. Dit kan via onze klachtenformulier wanneer je ook een rekening bij ons hebt: https://www.abnamro.nl/nl/prive/abnamro/klacht-indienen/index.html?pos=vku_klachten#fid220429 Of neem contact met ons op via Social media, dit kan ook via een privébericht zodat we jou kunnen bellen om de klacht te registeren. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik heb een afspraak op de bank gemaakt. Ik vond het zeer prettig en jullie werknemer ook!!! Niet onbelangrijk. Het blijkt toch weer dat ‘mensen’ persoonlijk contact waarderen.
Goedemorgen, Goed om te horen dat de afspraak voor jou en voor mijn collega naar tevredenheid is verlopen. Bedankt dat je ons laat weten hoe je onze service hebt ervaren. Lieke
Vanaf het begin goed, kundig en met enthousiasme geholpen. Als starters goed geadviseerd en een mooi aanbod gekregen. Wij zijn overgestapt na enorm onvriendelijke en ondeskundige hulp van de sns en hebben meteen onze huisbank naar ABN veranderd. Super beslissing geweest!
Goedenavond Andre, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je in eerste instantie bij een andere aanbieder minder goed geholpen bent, ik kan me voorstellen dat het dan extra fijn is als je bij ons wel tevreden bent over het advies en de service. Hopelijk blijven we nog vele jaren naar tevredenheid jouw huisbank. Ik zie het in ieder geval wel zitten na deze mooie woorden! ;-) Lieke ABN AMRO Webcare
De hypotheekaanvraag vond ik relatief lang duren. Bijna vier weken. Er moest ook behoorlijk veel aan documenten aangeleverd worden. Ik miste wel een beetje het initiatief. Welke vorm het beste bij mij zou passen heb ik eigenlijk zelf moeten aandragen. Uiteindelijk een passende hypotheek gevonden.
Dag Pieter, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met het aanvragen van een hypotheek. Het spijt ons te lezen dat het proces langer duurde dan verwacht en dat je meer initiatief van onze kant had gewenst. We waarderen je input en zullen dit uiteraard meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wel goed om te lezen dat je uiteindelijk toch een passende hypotheek hebt gevonden! Stephanie ABN AMRO Webcare
Snel en duidelijk. Prima adviseur.
Hi Peter, Dat is heel fijn om te horen! Dankjewel voor het achterlaten van je review. Mooie avond, Roeland ABN AMRO Webcare
Als ondernemer had ik behoefte aan een hypotheeklening op mijn hypotheek vrije woning. Looptijd waarschijnlijk maar enkele jaren maar wie weet wat de toekomst brengt. Als langjarige klant bij ABN-AMRO gekozen voor een hypotheek bij mijn huisbank. Als ondernemer heb ik voldoende zicht op financiele zaken en, met ondersteuning van een verplichte hypotheek coach, zelf alle noodzakelijke info kunnen aanleveren voor de hypotheek. Contact met en begeleiding door de coach verliep professioneel en op een heel plezierige manier en zijn ondersteuning was de kosten meer dan waard.
Dag Arie, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met het aanvragen van een hypotheek. We zijn blij te lezen dat de begeleiding van de coach plezierig was, aan je verwachtingen voldeed en de kosten waard bleek te zijn. Stephanie ABN AMRO Webcare
Ik heb met jullie financieel adviseur goed contact gehad en alles was soepel en duidelijk verlopen. Had echt het gevoel dat er in mijn belang gehandeld werd. Fijn dat jullie mij als bank aan mijn eerste huis hebben kunnen helpen
Dag Shane, Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe woning, wat een ontzettend fijn begin van het nieuwe jaar! Goed om te lezen dat het contact met onze financieel adviseur zo soepel en duidelijk is verlopen. Heel erg bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en veel geluk met jouw eerste koopwoning. Stephanie ABN AMRO Webcare
In het begin was alles niet erg duidelijk. Met een paar keer communiceren via e-mail met een medewerkster kwam ik er achter hoe alles werkt. Je hebt bijvoorbeeld een documenten scanner nodig ( werd ontkent) om je documenten die je thuis op papier hebt staan om te zetten in een pdf document en dan te uploaden. Een vraag wat de de nieuwwaarde van je auto is en hoeveel kilometers je per jaar rijdt lijkt mij irrelevant. Hoe verder ik kwam hoe gemakkelijker het proces verliep, maar ik vraag me af hoe iemand zonde enige digitale vaardigheid en zonder of met familie die ver weg woont dit allemaal klaar speelt.
Hi Ynze, Bedankt voor deze waardevolle review. We horen ook graag als er dingen beter of anders kunnen. We nemen dit zeker mee in ons verbeterproces! Voor nu mooie dagen.🎄 Herma Team Webcare ABN AMRO
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.