Filters

10

Goed

Had de zelfde persoon als bij voorgaande hypotheken Waren dus bekend en wisten hoe en wat de bank van ons nodig had Alles binnen ong 3 wkn

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zo goed geholpen

De heer Van Velden heeft ons zo goed geholpen. Zijn inzet is enorm. Van zeer goed financieel advies tot hoe past een en ander het beste in onze situatie. Altijd benaderbaar en snel met beantwoorden van mijn vragen. Terwijl sommige vragen hoe dingen werken waarschijnlijk niet bij zijn werkzaamheden hoort, hielp hij mij keer op keer met als eindresultaat morgen de sleutel van ons nieuwe huis. We zijn hem en alle betrokken adviseurs van ABNAMRO zeer dankbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies, prettig contact!

Plezierig efficiënt en resultaat gerichte communicatie met de gewenste hypotheek tot gevolg. Goede ervaring en blij met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zeer te spreken over Eric, uitstekende adviseur

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke aandacht en nabijheid

Goeie adviseur met oog voor persoon, planning en mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige reis¡

We hadden een echte klik met Ruud van den Hout denk ik. Snelle reactie, duidelijke uitleg en deskundig advies

  • Aanbevelen? Ja
7

Oke

De hypotheekadviseur is heel aardig en goed bereikbaar. Veel en duidelijke uitleg gehad. Wel zijn er dingen gezegd en toegezegd die achteraf niet waar gemaakt werden. Het werd hierdoor nog even spannend, maar wel de hypotheek rond gekregen daar zijn we blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastische begeleiding van Joey van der Linden (Becking)

vanaf 1e moment alert, attent, kwam afspraken na, reageerde vlot op emails en was ook nog eens vriendelijk en aardig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Soepel

Goede service, vriendelijke medewerkers, en snelle aanvaarding. Prima communicatie via e-mail. Online IT kon beter: website crashte vaak bijvoorbeeld bij het uploaden van bestanden. Ook het terugzoeken van de hypotheekaanvraag duurde vaak lang (kon alleen via link in e-mail) waardoor ik een paar keer per ongeluk een nieuwe aanvraag startte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Professionele, klantvriendelijke staf in een te generiek, omvanrijk proces

Het proces is belangrijker dan de onderliggende vraag van de klant, doordat het geen onderscheid maakt of de vraag voor financiering beperkt of omvangrijk is. De documentatievereisten zijn hoog en roepen de vraag op over privacygevoeligheid en dataprotectie, temeer daar er veel mensen inzage hebben in privacy gevoelige gegevens. Het doen van een test is niet nodig als vereiste van de regelgever, maar is een vereiste van de bank. De test is generiek en bevat veel vragen over niet relevante kennis. Daardoor is het criterium voor advies of geen advies minder steekhoudend. De staf is vriendelijk, professioneel en kent het product en de bank goed, In conclusie: goede staf, goed product, goede bank, proces voor verbetering vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke ervaren kundige adviseur

Vriendelijke ervaren kundige adviseur goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig contact met adviseur

We hebben een prettig contact gehad met de adviseur. Duidelijk werd aangegeven wat de opties waren. We werden steeds goed geïnformeerd over de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk

Snelle afwikkeling top

  • Aanbevelen? Ja
10

uitermate efficient en plezierige advisering

Mevdewerker was zeer meedenkend bij haar adviezen, proactief en behulpzaam in de afwikkeling van de aanvraag. Zeer beleefd tijdens telefonische contacten en bereikbaar [ook na reguliere werkuren]. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte communicatie en frustrerend

De aanloop naar de hypotheek aanvraag was al heel rommelig verlopen en weinig communicatie tussen de hypotheek adviseur en ons maar vooral op het einde van de aanvraag wordt de aanvraag pas 3 dagen voor de overdracht echt pas verwerkt en als spoed behandeld terwijl dat niet nodig was en alles geleverd was. Veel gebeld, gesmst en gemaild maar op veel berichten kwam nooit antwoord. Afdeling zelf kan niks zien en doen waardoor je afhankelijk bent van de hypotheekadviseur die niet te bereiken is. Zeer slechte ervaring die veel stress heeft veroorzaakt bij ons.

  • Aanbevelen? Nee
9

Persoonlijk

Ik heb een afspraak op de bank gemaakt. Ik vond het zeer prettig en jullie werknemer ook!!! Niet onbelangrijk. Het blijkt toch weer dat ‘mensen’ persoonlijk contact waarderen.

  • Aanbevelen? Ja
10

10, 10, 10 across the board

Vanaf het begin goed, kundig en met enthousiasme geholpen. Als starters goed geadviseerd en een mooi aanbod gekregen. Wij zijn overgestapt na enorm onvriendelijke en ondeskundige hulp van de sns en hebben meteen onze huisbank naar ABN veranderd. Super beslissing geweest!

  • Aanbevelen? Ja
6

Een passend hypotheekproduct kunnen afsluiten

De hypotheekaanvraag vond ik relatief lang duren. Bijna vier weken. Er moest ook behoorlijk veel aan documenten aangeleverd worden. Ik miste wel een beetje het initiatief. Welke vorm het beste bij mij zou passen heb ik eigenlijk zelf moeten aandragen. Uiteindelijk een passende hypotheek gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snel en duidelijk. Prima adviseur.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hypotheek aanvraag zonder advies is prima zelf te doen

Als ondernemer had ik behoefte aan een hypotheeklening op mijn hypotheek vrije woning. Looptijd waarschijnlijk maar enkele jaren maar wie weet wat de toekomst brengt. Als langjarige klant bij ABN-AMRO gekozen voor een hypotheek bij mijn huisbank. Als ondernemer heb ik voldoende zicht op financiele zaken en, met ondersteuning van een verplichte hypotheek coach, zelf alle noodzakelijke info kunnen aanleveren voor de hypotheek. Contact met en begeleiding door de coach verliep professioneel en op een heel plezierige manier en zijn ondersteuning was de kosten meer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantgerichte behandeling

Ik heb met jullie financieel adviseur goed contact gehad en alles was soepel en duidelijk verlopen. Had echt het gevoel dat er in mijn belang gehandeld werd. Fijn dat jullie mij als bank aan mijn eerste huis hebben kunnen helpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel veel werk voor de klant

In het begin was alles niet erg duidelijk. Met een paar keer communiceren via e-mail met een medewerkster kwam ik er achter hoe alles werkt. Je hebt bijvoorbeeld een documenten scanner nodig ( werd ontkent) om je documenten die je thuis op papier hebt staan om te zetten in een pdf document en dan te uploaden. Een vraag wat de de nieuwwaarde van je auto is en hoeveel kilometers je per jaar rijdt lijkt mij irrelevant. Hoe verder ik kwam hoe gemakkelijker het proces verliep, maar ik vraag me af hoe iemand zonde enige digitale vaardigheid en zonder of met familie die ver weg woont dit allemaal klaar speelt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

Over ABN AMRO Hypotheken

Een hypotheek bij ABN AMRO geeft u de zekerheid van zorgeloos en financieel gezond wonen. Nu en in de toekomst. Met flexibele hypotheekvormen, uitstekende voorwaarden en een goede service. Zo krijgt u altijd de hypotheek die bij u past.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.