Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Snel, deskundig advies Snel telefonisch contact, met mogelijkheid tot consult Verbeterpunten 1e prijsindicatie (rond €400,-) bij 1e telefonisch contact bij landelijk infopunt week nogal af van definitieve factuur (750,- welke exact gelijk is aan de maximale vergoeding door werkgever)

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Ik ben goed en snel geholpen. Dus alleen maar positief.

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten Meteen een afspraak. Vriendelijk en behulpzaam te woord staan. Verbeterpunten wel erg vroeg met deze vraag. de procedure is nog niet eens begonnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

-

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten Het vlugge contact en toewijzing van de persoon.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Helemaal geweldig, werd dezelfde dag nog terug gebeld, ook met advies, en na 24 uur nam de advocaat al contact met ons op. Ben echt tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Snelle reactie. Goed advies. Geduld bij het aanhoren van de klacht. Goede terugkoppeling. Verbeterpunten Zeg niet dat er de volgende dag teruggebeld zal worden wanneer dat nog niet duidelijk is. Ik wachtte twee dagen en op de derde dag werd er gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten hebben mij meteen gebeld na mijn probleem voor te leggen op internet das positief maar daarna zou ik binnen 24 uur teruggebeld worden nadat een advocaat zou gevonden worden om mij te helpen (ik zocht namelijk een advocaat die zich uitkent met internationaal privaatrecht!!) en DIT!!! is tot 2 maal toe niet gebeurt en ben zeer teleurgesteld,heb nog steeds geen advocaat!!! Verbeterpunten Ja,gewoon mij terugbellen aub op mijn nummer 046-4581618 en mij aub een advocaat bezorgen die zich dus uitkent Internationaal Privatrecht

  • Aanbevelen? Nee
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten Snelle reactie via de mail. Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Verbeterpunten Ik zou gisteren, 28 feb, gebeld worden maar heb niets gehoord. Inmiddels is het gelukkig niet meer nodig omdat ik intern aangenomen ben voor een andere baan. Dit maakt het minder erg, maar als je wel de hulp nodig hebt is het fijn wanneer er wel gebeld wordt. Dan kunnen de positieve punten nog zo goed zijn, uiteindelijk gaat het om het gesprek met de jurist/advokaat.

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten Ik ben heel tevreeden

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Prettig eerste contact. Er wordt goed geluisterd. Wordt verteld dat je binnen 24 uur gebeld kan worden, is binnen 4 uur. Ben heel goed geholpen, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten Snelle reactie Verbeterpunten De desbetreffende advocaat was niet bereikbaar op het opgegeven nummer en de medewerkster van de advocaat die ik sprak kende blijkbaar JNN niet.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Veel informatie gekregen van iemand die begrijpt hoe ik mij voel en wat ik hiermee wil bereiken of belangrijker nog waar ik liever niet naar toe wil. Een vechtscheiding. Verbeterpunten Tot nu toe nog niet.

  • Aanbevelen? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

-

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Ik ben doorverwezen door he loket naar Mr. Lof te Heerhugowaard, i.v.m. een ontslagprocedure. Ik werd vrij snel doorverwezen, het verweerschrift ontving ik nog dezelfde middag. Inmiddels een adviesgesprek gehad met Mr. Lof. Verbeterpunten Op het moment geen, ik sta pas aan het begin van de procedure, dus voor mij te vroeg om een oordeel te vellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

-

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Advies/hulpzaam/attent

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten snel antwoord Verbeterpunten als men invuld bellen in de middag tussen 13 en 15 uur doe dat dan ook nu werd ik steeds 'smorgens wakker gebeld wat door mijn medicijn gebruik geen pretje was

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten Na het invullen van het verzoek formulier om telefonisch contact ben ik de volgende dag gebeld om mijn verzoek specifieker toe te lichten, Medewerkster (Sanne Post) tekende mijn verhaal kort op en koppelde mijn verzoek om juridisch advies direct door naar Mr Franssen die mij de daarop volgende dag direct belde. Mijn complimenten voor het snelle handelen, Ik ben op een zeer kort termijn geinformeerd over mijn verzoek om juridisch advies. Verbeterpunten Ik heb op dit moment geen verbeter punten of tips

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten 4

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Ze zijn heel toegankelijk en reageren erg snel! Verbeterpunten Ik vind wel dat mijn advocaat een eind bij mij uit de buurt zit (klein uurtje rijden), misschien is het mogelijk meerdere kantoren aan te laten sluiten, zodat de afstand minder lang is voor toekomstige clienten.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten supersnelle reactie, binnen een half uur had ik iemand aan de telefoon die me verder geholpen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten Snelle reactie op mijn vraag/vragen gekregen via de mail. Verbeterpunten De leden van de vereniging van juristen beter controleren of dat deze echt alles in het werk stellen om het belang van hun client(en), die zij hebben, ten alle tijden voorop stellen. En tevens erop toezien dat deze leden alle juridische mogelijkheden en nieuwe ontwikkelingen gebruiken om een casus tot een goed einde te brengen.Zo snel mogelijk en zo goed als mogelijk is. En tevens ervoor zorgen dat iedere advocaat niet alleen een tel.nr heeft of een faxnr.,maar ook een antwoordapparaat,omdat wij op geen enkele andere wijze een boodschap konden achterlaten,waarvan wij dus ook wisten dat deze beluisterd zou worden en beluisterd zou zijn door de desbetreffende advocaat. En het allerbelangrijkste van alles: Geen dingen beloven die je niet waarmaakt,en geen afspraken maken met een tegenpartij zonder dat de client hier iets vanaf weet.En vooral netjes een factuur sturen met daarin duidelijk vermeld alle verrichte werkzaamheden waar een client (en dus niet de tegenpartij voor heeft betaald).Zeg maar voor de juridische hulp die een client nodig had om in een bepaalde zaak voor haar of zijn recht op te kunnen komen. En vooral ook alles netjes klantvriendelijk afsluiten,en niet abrupt met het helpen/antwoorden stoppen in een zaak als de gehele vergoedingssom op de rekening is binnengekomen,zoals dat mij onlangs is overkomen.En zo zijn er nog veel meer van dit soort punten.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten Ik werd binnen 1 uur al teruggebeld door de jurist. Hij dacht goed mee en handelde snel. Ik ben plezierig en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten nou ze hebben met me gesproken Verbeterpunten niet beloven wat niet waar is door telefoon wordt gezegd dat intake gratis is maar advocaat wil poen zien eerst zelfs bij de loempia boer krijg eerst loempia en dan betaal je

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Lindelaan 18 d

1405 AK Bussum

085 - 1094100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.