Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Zoals vanouds

prima service!

Verhelderend en duidelijk advies

Wat een fijn duidelijk en verhelderend advies kregen wij bij dit kantoorGoede en duidelijke communicatie en zeer gewone en vriendelijke mannenEen aanrader wat mij betreft

Aankoop andere woning

Na een eerste gesprek begin 2021; hebben we na een traject van 1;5 jaar onze hypotheek kunnen regelen. Geheel naar tevredenheid. Tijdens onze zoektocht naar huizen werden we steeds geholpen met de mogelijkheden en de doorrekeningen; en toen we uiteindelijk ons nieuwe droomhuis hadden gevonden hadden we maar kort de tijd om alles te regelen. In de periode van 7;5 week zijn we voorzien van goed en duidelijk advies; en hebben we bewust en weloverwogen een keuze kunnen maken. Ruim op tijd kregen we groen licht en hebben we daarna ook nog de verzekeringen laten regelen door de adviseur. We zijn zeer tevreden over hun dienstverlening; en hebben dan ook besloten voor onze financi�le zaken klant te blijven ook al wonen we nu ver van Zwijndrecht af.

Hypotheekgesprek

We zitten met onze hypotheek en verzekeringen al diverse jaren bij Van Emmeloot en Koole. Zeer vriendelijke mensen met altijd een praatje over werk en priv�. Erg bijzonder dat ze; wat betreft de zaken waar we voor komen; altijd open en eerlijk advies geven! Heel erg fijn zaken doen met deze mensen!!

Deskundig; grondig; duidelijk

De hypotheekadviseur heeft ons zeer deskundig geholpen met een hypotheekverhoging. Bleek uiteindelijk geen gemakkelijke opdracht; maar is tot een goed einde gebracht. Hij heeft ons een hoop extra kosten bespaard met zijn advies.

Wederom zeer prettig geholpen

Afgelopen maand voor de derde keer een hypotheek afgesloten met behulp van dit kantoor. Op persoonlijke en fijne wijze wordt er advies op maat gegeven. Er wordt alle rust en tijd genomen. Alle zaken en aspecten die bij de aankoop van een nieuwe woning komen kijken worden meegenomen. Zorgvuldig; deskundig en goed advies. Goed bereikbaar; erg behulpzaak en vriendelijk.

Zeer vriendelijke en professioneel

Al jaren klant. Zijn vriendelijk; scherp; open; en professioneel. Ze hebben ons duidelijke uitleg en goed overleg over de diverse mogelijkheden.

Duidelijk advies en uitleg

Er wordt altijd goed naar je persoonlijke situatie gekeken; wat kan (en wat niet) en wat slim is om te doen. Recent onze hypotheek overgesloten nu de rente (alweer stijgt maar) nog laag is. Voor een lange tijd vastgezet nu dus we weten de komende jaren waar we aan toe zijn. De hypotheekadviseur neemt de tijd voor je en geeft duidelijk advies en legt alles goed uit.

Duidelijk en goed advies

Inmiddels bijna 10 jaar geleden dat we in contact kwamen met deze adviseurs. Fijne mensen. Geven een duidelijk en goed advies. Er wordt gekeken naar je huidige en toekomstige situatie. En daarop wordt een goed advies gegeven. We zijn heel blij met deze mensen en zullen ze een volgende keer weer gerust om advies vragen.

Echte proffesionels

Wij zijn al 17 jaar klant. Altijd fijn geholpen en zeer betrokken. Nemen echt de tijd voor je en luisteren ook echt. Een aanrader!

vakkundig

wij zijn zeer tevreden met de persoonlijke betrokkenheid van onze situatie en de wensen die wij hebben en ook de communicatie is goed

Prettig; effectief; meedenkend; betrouwbaar

Eerdere ervaring was al positief waardoor bij velen mensen om ons heen aangeraden vanwege persoonlijke verbinding die wordt gelegd; op een transparante manier worden verschillende mogelijkheden voorgelegd; geeft professioneel advies en communicatie is goed ook als de dingen soms anders lopen. Betrouwbaar in hun handelen is onze jarenlange ervaring en dat is wat ik terug hoor van de mensen bij wie we ze hebben aanbevolen. Dit geldt voor het gehele kantoor. Beste graadmeter die je maar kan hebben. Positieve en terugkerende klanten.

Professionals

Al meer dan 14 jaar klant en nog steeds heel veel aandacht voor persoonlijke situatie en voorkeuren. Het zijn echte PROFESSIONALS.

Oversluiten hypotheek

Wij hebben erg goede ervaringen met van Emmerloot&Koole.Erg prettig en goed geholpen met het oversluiten van onze hypotheek.Echt vakmensen!!

Verzekeringen

Sinds ik mijn 1e hypotheek heb afgesloten; waarin ik heel vriendelijk en duidelijk geholpen ben; heb ik mijn verzekeringen afgesloten. Hier heb ik zeker geen spijt van en kan het iedereen aanraden. Je hoeft maar te bellen en ze staan voor je klaar.

Zeer vriendelijk en deskundig

Bij het afsluiten van onze hypotheek voor de aankoop van onze eerste koopwoning al perfect geholpen. Alles stap voor stap besproken en afgehandeld.Bij het verhogen van ons hypotheek voor verbouwing zijn wij uiteraard weer naar Van Emmerloot & Koole gegaan en wederom super vriendelijk en deskundig geholpen! Nemen de tijd voor je en je voelt je echt welkom!

Prima!

Al jarenlang een tevreden klant bij Van Emmerloot & Koole.Deskundig; duidelijk en vriendelijk advies; dat bij mijn situatie past. Ik ben er blij mee.

Klantvriendelijk

Ik ben erg blij; we zijn heel goed begeleid in het traject.Duidelijke uitleg en hulp en zeer klantvriendelijk. We gaan genieten van verbouwing; daarna mogen ze bakkie koffie komen drinken.

Prima!

De eerder bij Emkoo afgesloten hypotheek nu over laten sluiten tegen gunstig tarief. De banken hebben lang strijd geleverd maar de adviseur is als overwinnaar uit de bus gekomen - en daarmee ook de klant! Zeer aan te bevelen.

Fijn kantoor

Als starter van een eerste koopwoning; heel fijn geholpen en alles goed uitgelegd. Altijd behulpzaam!

Professioneel & Persoonlijk

Inmiddels heel wat keren afgesproken. Altijd kundig en professioneel. Welke vraag we ook hebben; we hebben altijd het gevoel dat we goed worden geholpen.Een dikke 10 voor alle service die we van jullie mogen ontvangen.

professioneel

Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen. Ook als je achteraf nog vragen had was dit geen probleem en werden deze per mail of telefonisch beantwoord. Alle opties werden naast elkaar gezet zodat je zelf de keuze kon maken wat het beste bij jouw situatie past. Enige verbeterpunt die ik zou kunnen bedenken is dat het soms wat langer duurde voordat je een uitgewerkt advies ontving.

Uitmuntend

Niets dan lof voor vakbekwaamheid en deskundigheid.

• Aanbevelen Ja

Bekwaam; betrouwbaar en uiterst vriendelijk!

Emmerloot & Koole zijn betrokken en ontzorgen.Heel plezierig en persoonlijk contact.Op bijzonder goede en deskundige wijze geadviseerd en geven duidelijke uitleg.Bekwaam; uiterst vriendelijk en betrouwbaar.Onze complimenten en van harte aanbevolen!

Top advies hypotheek + verzekeringen

Als je zelf door de bomen het bos niet meer ziet en bovendien snel en deskundig geholpen wil worden; dan bestaan er geen betere adviseurs voor financieel advies inzake hypotheken en verzekeringen dan Emmerloot & Koole in Zwijndrecht. Zeer prettig in de omgang en alles luid en duidelijk afgehandeld! Echt geweldig!

• Aanbevelen Ja

Er is een fout opgetreden

Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens of neem contact met ons op via [email protected]