Over ons

Klantenvertellen heeft samen met haar labels Kiyoh en Patiëntenvertellen een stevige marktpositie in circa 32 verschillende branches met in het totaal circa 15.000 klanten.

Lees meer over ons >>

Branches

Klantenvertellen is met haar klantbeoordelingssysteem actief in circa 32 verschillende branches met in het totaal circa 15.000 klanten.

Met een groot aantal brancheorganisaties hebben wij een bijzondere samenwerking.

Lees meer over onze partners in de verschillende branches >>

Voordelen

• Marktleider
  • Uitstekende helpdesk
  • Meest compleet systeem
  • Ongelimiteerd gebruik
  • Verrassend laag geprijsd
  • Google partner (sterren in Adwords)
  • Toonaangevende partners

Lees meer over hoe het werkt >>

200px Virgin.svg AkzoNobel Logo.svg FRNS Logo essent logo1 NUON Fiat Website 5dGp3QSR 400x400 Eneco 56 monuta 00371 Qurrent 9 klein 143033 Seats and Sofas Logo bosch car service logo F4F IMAGE logo erkende verhuizers Tui Nw logo de Hypotheker Robeco Autovakmeester juiste logo TVM logo FC nl unive logo woningaanrichtingaanhuis.pdf VAKGARAGE 01logoFC VHG logo kleur zwaluwhoeve logo Bouwnu02 Autohopper Logo PMS RGB voor web zonder achtegrond

Nieuwsbrief

Schrijf u in voor de nieuwsbrief en ontvang regelmatig tips om uw klantervaringen beter te benutten.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid