Persbericht: Klantenvertellen bv breidt marktpositie uit met nieuwe eigenaar eKomi

Tilburg, 13 januari 2021. Per vandaag heeft eKomi de online reviewlabels Klantenvertellen, Patiëntenvertellen en Kiyoh overgenomen van Youvia bv. Met de ervaring en slagkracht van deze mondiale speler op het gebied van reputatiemanagement zet Klantenvertellen bv de volgende stap naar een innovatief en volledig geïntegreerd reviewsysteem voor al hun klanten, zo ook op internationaal gebied.

OvereKomi

eKomi the feedback company, is Europa’s eerste en grootste onafhankelijke leverancier van transactie gebaseerde klantbeoordelingen en productreviews. Als wereldwijde Google-partner met meer dan 200 werknemers en met het hoofdkantoor in Berlijn heeft eKomi meer dan 100 miljoen reviews voor klanten verzameld en gepubliceerd.

Michael Ambros, CEO en oprichter eKomi: “I am very excited to work with Olaf and the experienced management of Klantenvertellen. The cultural fit with eKomi is great and our investment will help them to unleash additional growth potential and expand in the Benelux region. It also marks the next milestone in the buy-and-build strategy we launched together with Pride Capital last year”

Olaf Mieras, CEO Klantenvertellen bv: “We zijn erg verheugd dat Klantenvertellen BV deel gaat uitmaken van de eKomi-groep. Dit geeft ons de mogelijkheid om waarde toe te voegen aan onze propositie en onze internationale ambities te versnellen. Ook danken we Youvia voor de afgelopen 6 jaar waarin we in Nederland duurzaam marktleider zijn geworden en kijken er naar uit om in de toekomst als business partner samen te werken “

Heeft u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen? Bel ons dan op 013-7009709 of mail naar [email protected]

Met vriendelijke groet,