Klanten

We zijn trots op ons klanten. Op deze pagina vind je een greep uit de bedrijven die het reviewsysteem van klantenvertellen gebruiken.

Ambiance

Met 39 vestigingen is Ambiance de grootste zonweringspecialist van Nederland. Bij ons vind je een ruim assortiment binnen- en buitenzonwering van gerenommeerde merken. Kwaliteit staat hierbij voorop. En overal bieden we je de zekerheid van vakmensen die met je meedenken en je voorzien van een passend productadvies.

Prime Dental Alliance

Bij PDA-praktijken kunnen patiënten zonder met hun ogen te knipperen terecht. De standaard is hoog. De omgeving is veilig en vertrouwd. Dat komt door jou. Op de achtergrond zorgen we ervoor dat jij kunt excelleren. Zodat je de allerbeste mondzorg aan je patiënten kunt leveren.

PUUR Mondzorg

PUUR Mondzorg heeft meerdere tandartspraktijken in Noord Nederland waar we gespecialiseerde en betaalbare mondzorg bieden. Bij al onze praktijken ervaar je dezelfde professionele zorg, vriendelijke sfeer en verzorgde interieurs. Bij Puur Mondzorg werken we met een team van professionals om ervoor te zorgen dat jouw mond en gebit gezond blijven.

Energiedirect

Als je ziet hoe goedkoop Energiedirect.nl is, zou je kunnen denken dat onze service ook ‘cheap’ is. Maar goed en goedkoop gaan juist heel goed samen. Dat bewijzen we al sinds 2002.

Broekhuis

Broekhuis is een familiebedrijf dat sinds 1932 in Midden-, Oost- en Noord-Nederland actief is als partner in mobiliteit. Verspreid over 61 vestigingen vertegenwoordigen wij 16 automerken en 6 bedrijfswagen merken. Naast deze dealervestigingen bieden wij een uitgebreid dienstverleningspakket voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

123RUIT.nl

In 2013 zochten acht onafhankelijke autoruitspecialisten de samenwerking met elkaar op. Dit aantal is nu uitgegroeid tot meer dan 50 ondernemers, die samen een landelijk dekkend netwerk vormen. Niet zomaar een netwerk, maar het grootste netwerk van onafhankelijke autoruitherstellers in Nederland. 123RUIT.nl is de merknaam van Stichting Samenwerkende Zelfstandige Autoruitspecialisten (SZA).

Autohopper

Bij Autohopper kun je terecht als je een auto of busje wil huren. Wij noemen onszelf de no-nonsense autoverhuurder van Nederland, omdat de prijzen scherp zijn, geen geneuzel achter de komma. . En daar doen we elke dag onze stinkende best voor.

GAEV Dental

GAEV Dental is een initiatief van tandartsen, voor tandartsen waarbij de cliënt centraal staat. We streven naar kwalitatief hoogwaardige en duurzame mondzorg. Oftewel de best mogelijke persoonlijke mondzorg bieden, dat is waar wij voor staan.

ABN Amro

Onze taak is altijd om de klant te ondersteunen op het moment dat het er echt op aankomt. Dat is onze verantwoordelijkheid. Dat maakt ons relevant. En wat er vandaag de dag toe doet voor de klant is de transitie naar een duurzaam tijdperk. Klanten willen een positieve invloed uitoefenen en als bank willen we […]

De Friesland

Bij De Friesland ben je verzekerd van goede zorg. Maar we doen meer. We ondersteunen je graag om gezonde keuzes te kunnen maken. We zijn er voor je als je zorg nodig hebt, maar helpen we je ook graag om gezond en vitaal te leven. Onze droom is om met elkaar de meest gezonde en […]

Frank Energie

Met Frank is je energie goedkoper en verbruik je slimmer op goedkope momenten. Benieuwd wat je bespaart?

Abiant

Abiant is een van de grootste uitzendorganisaties van Noord-Nederland. Dagelijks zijn ruim 2.000 uitzendmedewerkers namens ons aan de slag. We zijn actief in sectoren die we van haver tot gort kennen, zodat we weten welke mensen er nodig zijn: echte aanpakkers met kennis van zaken. Dat zijn de mensen die bij Abiant werken; Abianters waar […]

Rabobank

Van dagelijkse bankzaken tot pensioen, Rabobank staat voor je klaar met passende producten en oplossingen.

Ramenfabriek op ’t Hoog

Ramenfabriek Op ’t Hoog is een familiebedrijf en zij zagen dertig jaar geleden de kracht van kunststof kozijnen al. De voorsprong die zij in 1986 namen, hebben zij nooit meer uit handen gegeven.

Hupra ICT

Hupra ICT is IT-beheerder voor het MKB

Harrie Arendsen

Volvo Harrie Arendsen is een echt familiebedrijf dat al sinds 1968 actief is in de Achterhoek en Twente en heeft 5 vestigingen

Smits Opleidingen

Smits Opleidingen is een professionele landelijke opleider voor alle rijbewijzen en (interne) logistieke opleidingen

Verloning.nl

Verloning.nl verzorgt de administratie en zekerheden voor freelancers

Marmer Behandelen

Marmer Behandelen is zorgt voor het onderhoud van alle natuurstenen vloeren

Bundles

Bundles biedt de beste spullen aan als een service, zoals koffie- en wasmachines

INQAR autoverhuur

INQAR Tilburg is onderdeel van “Ad Melissant autoverhuur” en levert al meer dan 50 jaar de beste kwaliteit en service op het gebied van verhuur van personenauto’s, bakwagens, personenbussen, en verhuiswagens

Plameco

Bij Plameco vind je strakke spanplafonds die in één dag te realiseren zijn

Vandebron

Vandebron levert duurzame energie van Nederlandse bodem

United Consumers

UnitedConsumers is een consumentencollectief waarmee je bespaart op je vaste lasten.

Black Sword Tattoo Parlour

Black Sword Tattoo Parlour is een tattoo- en piercingshop in Apeldoorn

GlansGarant

Bij GlansGarant vind je de beste schilders door heel Nederland

Evi van Lanschot

Bij Evi van Lanschot beheer je online je vermogen en krijg je advies over beleggen

Sanidrome

Sanidrõme úw badkamerspecialist die u van A tot Z ontzorgt wanneer u besluit uw badkamer te verbouwen of nieuw te bouwen. Wij vertellen u graag waarom.

Tandheelkundig Centrum Nederland

TCN Emmastraat in Alkmaar is een moderne tandheelkundige praktijk met een huiselijke sfeer

Mulder Automotive Groep

De Mulder Automotive Groep is dealer van Peugeot en Citroën

Kroes Advocaten

Kroes Advocaten is gespecialiseerd in immigratie & vreemdelingenrecht

Multicopy

Multicopy is communucatiespeliast, drukker en printer

AB Werkt uitzendbureau

AB Werkt uitzendbureau bemiddelt in personeel en ondersteunt werkgevers

Belisol

Bij Belisol vind je kozijnen, deuren en schuifpuien

Saman Groep

Sinds 2004 geeft de Saman Groep energie met producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie

Woninginrichting-Aanhuis

Woninginrichting-Aanhuis.nl is specialist op het gebied van het compleet inrichten van je woning

Monuta

Monuta biedt uitvaartverzekeringen aan en verzorgt uitvaarten

Van Bruggen Adviesgroep

Bij van Bruggen Adviesgroep kun je terecht voor onafhankelijk hypotheek & financieel advies

Essent

Essent is een energieleverancier en biedt verschillende services aan