Voor wie?

Een tevreden klant is goud waard. Beoordelingen spelen een grote rol in het keuzeproces van de consument. Daarom lezen we als koper graag ervaringen van klanten of gebruikers voordat we daadwerkelijk een aankoop doen of besluiten om klant te worden. Betrouwbare reviews wekken namelijk het vertrouwen van een klant. Ze zijn en blijven daarom belangrijk voor iedere ondernemer.

Voordelen van online reviews

Tijdens het oriënteren op het doen van een aankoop zijn reviews van grote toegevoegde waarde. Dat geldt voor zowel de consument als de zakelijke koper en voor zowel producten als diensten. Iedereen wil het vertrouwen hebben dat ze in zee gaan met een betrouwbare partij. Reviews zijn de online versie van mond-tot-mondreclame. En die vorm van promotie heeft zichzelf allang bewezen.

Dit zijn de voordelen van online reviews:

• Reviews wekken vertrouwen bij nieuwe klanten in het aankoopproces
  • Dankzij beoordelingen krijg je meer inzicht in wat klanten belangrijk vinden
  • Reviews geven de kans om je producten en/of diensten te verbeteren
  • Het levert je meer nieuwe klanten op
  • Online reviews tonen je onderscheidend vermogen
  • Je laat zien op welke manier je als bedrijf met klanten omgaat
  • Reviews geven je de kans om klanten te bedanken voor een positieve beoordeling en in te haken op verbeterpunten
  • Je laat iedereen zien hoe professioneel je omgaat met commentaar, dat wekt het vertrouwen van een potentiële klant
  • In veel branches is er een overvloed aan aanbieders, reviews geven je een voorsprong op de concurrentie

De beste bedrijven gingen je voor

Klantenvertellen is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingen. Bedrijven die met ons samenwerken kun je herkennen aan ons logo of gebruik van onze merknaam, eventueel in combinatie met een branchespecifieke widget. Ervaar zelf de voordelen van het werken met ons gebruiksvriendelijke reviewsysteem, dat geschikt is voor elke branche.

Onze reviewspecialisten denken graag mee over een effectieve aanpak voor jouw onderneming. De beste bedrijven gingen je voor. Hier vind je een overzicht van onze partners en klanten. Daarnaast hebben wij afspraken gemaakt met diverse brancheorganisaties.

Heb je een webshop? Neem dan een kijkje op de website van kiyoh, onze gespecialiseerde tak voor verkopers met een online webwinkel.

Meer weten over ons reviewsysteem?