Voor wie?

review op dienstniveau op 't hoog raamfabriekEen tevreden klant is goud waard. Beoordelingen spelen een grote rol in het keuzeproces van de consument. Als potentieel koper lezen we graag ervaringen van klanten of gebruikers voordat we daadwerkelijk besluiten om zelf klant te worden. Betrouwbare reviews wekken dan ook het vertrouwen van een potentiële klant. Ze zijn en blijven daarom belangrijk voor iedere ondernemer.

Bied jij een dienst, service, product of een (online) showroom aan en wil jij deze graag onder de aandacht brengen? Met het verzamelen van reviews via klantenvertellen zorg jij ervoor dat jouw bedrijf en bijbehorend aanbod vol betrouwbaarheid in de oriëntatie- en aankoopfase van de consument naar voren komt.

start met het verzamelen van reviews

*Bied jij enkel producten aan via een webshop? Start dan met reviews via Kiyoh.

Voordelen van online reviews

Zoals verteld zijn reviews van grote toegevoegde waarde tijdens het oriëntatie- en aankoopproces. Dat geldt voor zowel de consument als de zakelijke koper en voor zowel producten als diensten. Iedereen wil het vertrouwen hebben dat ze in zee gaan met een betrouwbare partij. Reviews zijn de online versie van mond-tot-mondreclame, en die vorm van promotie heeft zichzelf uiteraard al bewezen.

De voordelen op een rijtje

• Reviews wekken vertrouwen bij potentiële klanten in het oriëntatie- en aankoopproces
  • Reviews geven de kans om je producten en/of diensten te verbeteren
  • Reviews geven een voorsprong op de concurrentie
  • Reviews geven de kans om klanten te bedanken
  • Reviews geven de kans om in te haken op een slechte(re) ervaring
  • Reviews geven transparantie in je klantenservice
  • Reviews tonen je onderscheidend vermogen
  • Reviews leveren je meer klanten op

Lees meer over ons Google partnership

De beste bedrijven gingen je voor

Klantenvertellen is marktleider in Nederland op het gebied van klantbeoordelingen. Bedrijven die met ons samenwerken kun je herkennen aan ons logo of gebruik van onze merknaam, eventueel in combinatie met een branche specifieke widget.

Bekijk onze aangesloten brancheorganisaties

Bekijk hier een greep uit ons klantenbestand

Ervaar zelf de voordelen van het werken met ons gebruiksvriendelijke reviewsysteem, dat geschikt is voor iedere branche. Onze reviewspecialisten denken graag mee over een effectieve aanpak voor jouw onderneming.

Meld je aan middels het contactformulier en/of bel een van onze specialisten. Wij kijken dan naar het meest geschikte pakket wat bij je wensen en behoeftes past.

start met reviews!