Koppelingspartners

Klantenvertellen heeft samenwerkingen en koppelingen met verschillende leveranciers van softwaresystemen. Bekijk hieronder met welke partijen we een intensieve samenwerking hebben of gebruik de link om direct een koppeling met de klantenvertellen module te realiseren.

Shopware

Shopify

Shopify begon in een koffiezaakje met vijf mensen en heeft vandaag de dag meer dan 10,000 medewerkers over de hele wereld. Met miljoenen bedrijven die worden aangedreven door Shopify, investeren we in onze medewerkers en gemeenschappen. Onze initiatieven voor sociale impact zijn gericht op het mogelijk maken van een rechtvaardige toekomst door producten en programma’s […]

Tandarts.nl

Widget plaatsen op eigen website klik hier

Youvia

Youvia

Samen met Youvia zorgen we ervoor dat de reviews die je verzameld via klantenvertellen dat deze gepubliceerd worden op De Telefoongids.

Lightspeed koppeling

Lightspeed

Klik hier om de klantenvertellen & Lightspeed module te configureren. Je maakt gemakkelijk een koppeling met ons nadat het stappenplan is doorlopen.

CCV Shop koppeling

CCV Shop

Gebruik deze link om de CV Shop module te configureren.

PrestaShop koppeling

PrestaShop

Gebruik deze link om de PrestaShop module te configureren. Alle webshops die gebruikmaken van PrestaShop kunnen deze koppeling installeren en instellen. Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het door jou gewenste moment.

WooCommerce koppeling

WooCommerce

Gebruik deze link om de WooCommerce module te configureren. Alle webshops die gebruikmaken van het WooCommerce (WordPress) webshop systeem kunnen deze koppeling installeren en instellen. Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het door jou gewenste moment.

Magento 2 koppeling

Magento2

Gebruik deze link om de Magento2 module met klantenvertellen te configureren. Met deze plugin verzamel je automatisch beoordelingen voor websites die gebouwd zijn in Magento2. Na installatie wordt er automatisch na bestelling een beoordeling gevraagd aan de klant.