Samenwerkingen

Klantenvertellen heeft samenwerkingen met verschillende organisaties. Dankzij ons brede netwerk van partners bieden we de beste begeleiding en branchespecifieke oplossingen aan tegen aantrekkelijke tarieven. Informeer naar de afspraken die wij hebben gemaakt met alle organisaties. Onderstaand vind je een overzicht van onze partners. Staat jullie brancheorganisatie hier niet tussen? Informeer gerust bij ons naar de mogelijkheden.

Bekijk ook wie onze klanten en koppelingspartners zijn.

Motoroccasion.nl

Motoroccasion.nl biedt motorbedrijven de mogelijkheid om de reviews van klantenvertellen te tonen. Ook zorgt Motoroccasion.nl er voor dat klantenvertellen zichtbaar is bij motoren op de websites van motorbedrijven en verzorgt Motoroccasion.nl automatische berichten, namens motorbedrijven aan klanten, waarin gevraagd wordt een review in te vullen.

carprof

Carprof

Carprof is een garage voor alle automerken, van alle leeftijden

GlasGarage

GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 90 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche.

AutoFirst

AutoFirst

AutoFirst is een franchiseformule voor eigentijdse garagebedrijven die met de modernste toepassingen, topkwaliteit en een hoge servicegraad nastreven.

vakgarage

Vakgarage

Vakgarage is een merk onafhankelijke garageformule in Nederland.

Optie1 reviews

Optie1

Optie1 is onderdeel van allservices. allservices is DE telecom distribiteur en ondersteunt in totaal zo’n 500 partners op het gebied van telecom, smarthome en ICT oplossingen.

Quantore

Quantore

Quantore is gevormd uit een groot aantal coöperatieve inkoopverenigingen. Quantore neemt de inkoop uit handen van de kantoorvakhandelaar.

Binnen

Binnen

Zoek je zacht tapijt, luxe raamdecoratie of een comfortabele vloer? Of wil je graag een stijlvolle combinatie van raam en vloer? Dan ben je bij BINNEN aan het goede adres.

Vivante

Vivante

Als je op zoek bent naar een bijzondere vloer, soepel vallende gordijnen of verrassende raamdecoratie, ben je bij Vivante aan het goede adres.

Decorette

Decorette

Decorette helpt met het verwezenlijken van een droominterieur en is een landelijke keten met ruim 50 vestigingen en de hoogste naamsbekendheid in de branche.

De betere schilder

Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder

Als keurmerk en brancheorganisatie probeert Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder de totale sector te versterken en staan zij onze leden persoonlijk bij met kennis, trainingen, arbozaken, een ri&e, onafhankelijke inspecties, klantreviews, geschillen en kortingen.

Techniek Nederland

Techniek Nederland

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technische dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel.

NUVO

NUVO

De Nederlandse Unie Van Optiekbedrijven (NUVO) is de brancheorganisatie in de optiek en vertegenwoordigt een groot deel van alle optiekwinkels in Nederland.

vhg

VHG

VHG is een branchevereniging voor hoveniers.

FNRS

FNRS

De FNRS is een branchevereniging en vertegenwoordigt ruim 400 paardenbedrijven in heel Nederland. Alle hippische bedrijven kunnen zich aansluiten, mits ze voldoen aan normen op het gebied van kwaliteit, veiligheid en dierenwelzijn.

De Tuinen van Appeltern

Appeltern Tuinexperts

Een Appeltern Tuinexpert is eigentijds, vakbekwaam, leergierig, oprecht en gepassioneerd. Ze zijn een gewaardeerd en betrouwbaar partner voor opdrachtgevers, collegabedrijven, en voor De Tuinen van Appeltern!

advocaatscore

Advocaatscore

In nauwe samenwerking met klantenvertellen heeft Advocaatscore een product ontwikkeld dat is afgestemd op de advocatuur. Advocaatscore is inmiddels uitgegroeid tot een begrip binnen advocatuur Nederland.

cbw-erkend

CBW-erkend

CBW-erkende woonwinkels en bruidsmodewinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 zekerheden. Het gaat hier bijvoorbeeld om veilig aanbetalen en onpartijdige klachtafhandeling. De CBW-erkend-zekerheden wordt alleen verstrekt door winkels die zijn aangesloten bij INretail, de grootste branchevereniging voor retail-non food.

erkende verhuizers

Erkende Verhuizers

De Organisatie voor Erkende Verhuizers is de brancheorganisatie voor de Nederlandse verhuisbranche.

bouwnu

Bouwnu

Bouwnu.nl is een onafhankelijke vergelijkingswebsite voor de woningbouw. Op basis van duizenden reviews en informatie over bedrijven helpt bouwnu.nl je bij het vinden van een goede aannemer voor je bouwproject.