Onderdeel van DTG B.V.

Partners

In een bruisende markt is er behoefte aan samenwerking. Wij begrijpen als geen ander uw situatie en marktomstandigheden. Met ons partner-netwerk kunnen wij u de beste begeleiding en oplossingen bieden. In veel gevallen heeft u zelfs een streepje bij ons voor omdat wij met uw brancheorganisatie afspraken hebben gemaakt. Het leveren van toegevoegde waarde is ons uitgangspunt. Bent u niet op enigerlei wijze ‘verbonden’ met een van onderstaande partners. Géén probleem, niet alle samenwerkingen zijn opgenomen in deze lijst. Informeer naar uw specifieke situatie. Aanmelden!

Bovag

Klantenvertellen heeft samen met BOVAG in 2009 een speciaal reviewsysteem ontwikkeld voor mobiliteitsretail en uitgerold. Om nog sneller te ontwikkelen heeft BOVAG in 2013 de exploitatie en eigendom volledig ondergebracht bij Klantenvertellen om haar leden en sinds 2013 ook niet leden te helpen haar online reputatie te managen. Inmiddels is klantenvertellen binnen mobiliteitsretail marktleider met 3.500 actieve gebruikers.

Thuiswinkel Waarborg

In 2013 is er voor Thuiswinkel.org een eigen reviewsysteem ontwikkelt op het platform KiyOh voor alle aangesloten leden. KiyOh is marktleider in de webwinkelbranche. Met de ruim 2.000 Thuiswinkel.org leden is er een nog steviger fundament gelegd voor de toekomst.

DTG

In 2013 is een samenwerking gestart met DTG. De ruim 1.000.000 reviews die verzameld zijn via de KV Media Groep BV worden getoond op detelefoongids.nl. Hiermee wordt er meerwaarde gecreëerd voor klanten die adverteren op detelefoongids.nl.

Autoscout 24

Sinds 2012 heeft Klantenvertellen een samenwerking met de grootste automotive portal, waar de reviews van Klantenvertellen worden getoond bij de advertenties van autobedrijven.

Autokopen

Op Autokopen.nl staat het aanbod betrouwbare occasions en nieuwe auto's van BOVAG autobedrijven én officiële merkdealers. Sinds 2012 worden de bedrijfsgegevens en advertenties van onze klanten verrijkt met de reviews van Klantenvertellen. Door de reviews van Klantenvertellen wordt de kwaliteit van het aanbod op Autokopen.nl nogmaals onderstreept.

Google

Klantenvertellen is Official Google Partner voor Seller Ratings. Dit zijn de bekende gele sterren in Google Adwords. Elke klant van Klantenvertellen heeft de mogelijkheid om de Klantenvertellen beoordelingen in hun Adwords advertentie te tonen.

Erkende verhuizers

Klantenvertellen heeft in samenwerking met De branche organisatie voor Erkende verhuizers een mantelovereenkomst gesloten voor alle aangesloten verhuizers. Ook worden alle klantbeoordelingen getoond op de website; www.erkendeverhuizers.nl.

Recron

Klantenvertellen heeft met de Brancheorganisatie voor recreatieondernemers, RECRON een mantelovereenkomst gesloten voor haar leden. Deze kunnen tegen gereduceerd tarief gebruik maken van Klantenvertellen en de speciale vertrouwenwekkende RECRON-widget op hun website plaatsen.

Euretco

Euretco heeft een mantelovereenkomst op ondernemersniveau gesloten met Klantenvertellen en ook op winkelformuleniveau. Inmiddels zijn meerdere zelfstandige ondernemers en zijn de winkelformules (Vivante en Binnen) gestart met Klantenvertellen.

NMT

Voor de Brancheorganisatie van Tandartsen (NMT) is een eigen KTO ontwikkeld welke naast de gebruikelijke KTO eigenschappen ook als reviewsysteem kan worden gebruikt. Deze applicatie wordt in de markt gezet onder de naam Patientenvertellen.

NUVO

Steeds vaker zetten ondernemers online klantenreviews in als marketinginstrument. NUVO-leden kunnen nu gratis beschikken over zo'n reviewsysteem, gekoppeld aan het NUVO Keurmerk.

Gebra
VACO

Vereniging VACO is de bedrijfstakorganisatie voor de banden- en wielenbranche in Nederland. Zij behartigt de belangen van honderden banden- en wielenbedrijven uit de gehele bedrijfskolom. Ruim 760 bedrijven uit de Nederlandse banden- en wielenbranche (circa 90%) zijn aangesloten bij Vereniging VACO. Deze bedrijven zijn VACO Erkend. In de totale branche zijn ongeveer 10.000 mensen werkzaam. Alle bedrijven aangesloten bij VACO hebben de mogelijkheid tegen gereduceerd tarief gebruik te maken van Klantenvertellen.nl. Voor alle leden is een speciale VACO widget ontworpen welke voor meer vertrouwen zorgt.

Bouwnu

Bouwnu is de onafhankelijke vergelijkingswebsite voor de nieuwbouw of verbouw van een woning. Op basis van duizenden reviews en informatie over bedrijven helpt Bouwnu je bij het vinden van een goede aannemer voor je bouwproject. Daarnaast geeft Bouwnu antwoord op belangrijke vragen over bouwen en verbouwen. Stichting Klantgericht Bouwen (SKB) is de initiatiefnemer van Bouwnu. SKB is een stichting zonder winstoogmerk met ruim 15 jaar ervaring op het gebied van klanttevredenheidsonderzoeken onder kopers. Bouwnu werkt samen met Klantenvertellen en wordt gesteund door het Ministerie van Binnenlandse Zaken, Bouwend Nederland, Bouwend Nederland vakgroep GBO, BouwGarant, SWK, Woningborg, NVB Bouw en Bewuste Bouwers.

Edubookers

Edubookers is het nr. 1 boekingsplatform waarop je trainingen en opleidingen kan zoeken en direct kan boeken. Edubookers biedt meer dan 10.000 trainingen aan van ruim 700 van de beste opleiders in Nederland. Door de koppeling met Klantenvertellen kunnen opleiders de ervaringen van hun cursisten delen met heel Nederland. De reviews worden zichtbaar op de Klantenvertellen partners, zoals de Telefoongids en Google. Everybody Happy!

krt

KRT is de schakel tussen deskundige mondzorgprofessionals en tevreden patiënten. KRT registreert tandartsen die aan de normen voor deskundigheidsbevordering en kwaliteit voldoen en slaat een brug tussen opleiders en tandartsen. De KRT heeft de applicatie Patientenvertellen geaccrediteerd.

Vendit

Vendit is een softwareproducent die zich sinds 1986 richt op de automatisering van retail, groothandel en franchise- en inkooporganisaties. Inmiddels is Vendit, met haar softwaresysteem, uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende producenten en leveranciers van automatiseringsoplossingen, met meer dan 10.000 gebruikers in meer dan veertig branches. De focus van Vendit ligt niet alleen bij goede software die voorziet in de belangrijkste functies en dagelijkse behoeften van de gebruiker, maar ook bij software die stabiel en eenvoudig in het gebruik is.

Daarnaast is Vendit deelnemer van de Stichting Betrouwbare Afrekensystemen en drager van het Keurmerk Betrouwbaar Afrekensysteem. Het keurmerk garandeert een gesloten kassasysteem. Deze techniek voorkomt misbruik en beschermt de retailer tegen ongewenste wijzigingen in de gegevens.

Kijk voor meer informatie over Vendit op www.vendit.nl.

Channable

Channable is een online tool waarmee je jouw datafeed(s) kunt beheren, optimaliseren en exporteren naar ieder gewenst kanaal. Zo kan er een datafeed gegenereerd worden voor Kiyoh, maar ook voor vergelijkingssites, marktplaatsen of affiliate platforms wereldwijd. Al vanaf 19 euro per maand kun je aan de slag gaan met Channable, waarbij geen extra kosten gerekend worden. Verder is alles maandelijks opzegbaar en biedt Channable zelfs diverse mogelijkheden indien er geen datafeed beschikbaar is. Vind hier meer informatie.

vanbrug

Klantenvertellen heeft voor haar grote groep notarissen een automatische koppeling gelegd met de marktleider binnen het notariaat voor CRM- softwareapplicaties.

Resellers

Klantenvertellen heeft met veel online marketingbureaus een samenwerking of partnership. Deze bureaus zijn overtuigd van de goede werking van de reviewsystemen die Klantenvertellen aanbiedt.

Daarnaast vertrouwen zij klanten graag toe aan de goede support en het advies die de Klantenvertellen Review Adviseurs geven om reviews op de juiste manier in te zetten. Wij geven klanten niet alleen een inlog voor een systeem, maar gaan veel verder door middel van een uitgebreide support.

Klantenvertellen is in Nederland marktleider op het gebied van klantbeoordelingssystemen en is actief onder de labels Klantenvertellen, KiyOh en Patiëntenvertellen. Bent u een online marketing bureau? Neem dan contact met ons op om ook een reseller te worden. Bel 013-700 9709 of e-mail naar info@klantenvertellen.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden die wij voor resellers bieden. Hieronder staan enkele bedrijven die als reseller met één of meerdere labels van ons samenwerken.

Overzicht resellers

Divide is een full service e-commerce bureau met ruim 30 professionals welke de technische en commerciële kennis en expertise in huis hebben om klanten te adviseren in hun online activiteiten met als doel het realiseren van rendement.

csolutions 183x133

Van concept tot conversie; c)solutions is dé partner bij het realiseren van online succes. Hier vind je techniek, online marketing en design onder één dak. Met de juiste mix helpen we organisaties bij het neerzetten van een succesvolle online strategie. Op naar de realisatie van jouw digitale doelstellingen om zo het maximale uit je website of webshop te halen!

Webcolors is dé specialist als het gaat om complexe webapplicaties, zowel voor on- als offline databases. Een online-koppeling aan uw bestaande CRM of volledig CMS-systeem op maat? Vanaf het eerste idee vertalen we uw wensen moeiteloos naar concreet resultaat. Ook het uiteindelijke beheer kunt u met een gerust hart aan ons overlaten.

Weppster: We streven naar websites die toegankelijk zijn voor iedereen en op ieder platform. Daarom bouwen we tegenwoordig voornamelijk nog Responsive Websites die zich aanpassen aan het apparaat waarop de website of webshop wordt bekeken, dus ook tablets en mobiele telefoons! Door onze brede vakkennis en nauwe samenwerking met diverse partners kunnen we een totaaloplossing bieden voor online media, van concept tot website, inclusief vormgeving, webdesign, interactieve modules en online marketing.

SideShow Media is een van de snelst groeiende en toonaangevende digitale marketing bureaus in Nederland dat online marketing oplossingen biedt voor kleine en middelgrote bedrijven. Onze groei komt voort uit onze reputatie die we hebben opgebouwd in het maken van rendabele Zoekmachine Marketing Campagnes gecombineerd met een uitstekende klantenservice. We hebben inmiddels vele bedrijven helpen groeien met onze online marketing strategieën, online marketing tactieken en onze eigen marketing tools.

Tien jaar geleden is De Nieuwe Zaak ontstaan vanuit de vurige passie om toonaangevende e-commerce projecten te gaan doen. Sindsdien hebben we ons volledig gespecialiseerd in webshop projecten en zijn we dankzij onze no-nonsense en resultaatgerichte werkwijze uitgegroeid tot toonaangevend e-commerce bureau in Nederland.

PauwR is een online marketing- en mediabureau. Voor bedrijven, overheden en non-profitinstellingen halen we het maximale rendement uit online advertising. Dat doen we snel, met kwalitatief hoogstaande campagnes en volledig transparant.

De Online Boswachters zijn Mike van Hoenselaar en Anne Jan Roeleveld. Zij helpen u graag bij het bedenken, ontwerpen, realiseren en verbeteren van uw aanwezigheid op internet om uw doelgroep beter te laten converteren tot klanten en uiteindelijk ambassadeurs van uw product, dienst of bedrijf te laten zijn.

Pure Minds: Resultaten staan bij ons centraal. Ons doel is om organisaties vooruit te helpen in hun online marketing activiteiten. Op basis van deze gedachte hanteren wij een eigen aanpak bij al onze opdrachten.

MaxiCMS is een Content Management Systeem (CMS). Met MaxiCMS kan de eigenaar van de website de inhoud zelf aanpassen. Hiervoor is geen kennis van websites nodig. De pagina's kan je eenvoudig bewerken: je gaat gewoon naar de website, zoals elke bezoeker. Je logt in op het CMS en je ziet wat extra knopjes om bijvoorbeeld de pagina te bewerken.

AdResults BV is het full service strategisch online marketing bureau dat haar dienstverlening heeft afgestemd op de top-500 adverteerders in de Benelux. Ons doel is om de beste resultaten uit de online marketing campagnes van onze klanten te halen. Alles draait om tevreden en enthousiaste klanten, want daar worden wij ook enthousiast van! AdResults staat voor “Advertising Results”. Onze kennis, expertise en betrokkenheid willen wij terug laten komen in de resultaten van onze klanten.

Search Result: Om maar direct met de deur in huis te vallen, we worden nogal eens omschreven als vakidioten. In de goede zin van het woord. Als sterk datagedreven performancemarketingclub, die gelooft in een open keuken waar opdrachtgevers en samenwerkende andere bureaus altijd welkom zijn.

CopperIM Tagline zwart RGB

Copper IM is een gedreven online marketing bureau en helpt organisaties internet in te zetten als effectief marketinginstrument. Het gekwalificeerde team van online specialisten staat altijd klaar om te helpen. Van SEO-advies tot aan meten en analyseren en van conversie optimalisatie tot aan internet marketing trainingen. Samen met de klant bouwen we aan een duurzame relatie en helpen we doelen te realiseren.

Clickvalue: Het "Blijvend verhogen van omzet en rendement uit het online kanaal" staat centraal binnen de samenwerking met onze klanten.
Hierbij staan de volgende drie uitgangspunten centraal:
Voorkeur voor Performance Based
Duurzaam partnerschap
Kennisdelend en –overdragend

Happy Idiots is een full service online marketing bureau. Bij ons werken alleen mensen die écht gek zijn van online effect. Onze specialisten werken iedere dag vanuit de kantoren in Eindhoven en Amsterdam voor een uitgebreid en divers klantenbestand.

Met de juiste content, en die mag best commercieel zijn, vind en bind je klanten. En om ze nog beter vast te houden zitten we ook tot onze oren in customer loyalty. Loyale klanten kopen meer en vaker, dat is geen geheim.

Wij van Luiken Karstens verkopen niet snel ‘nee’ en daarom doen we nog veel meer op het gebied van customer media, maar we doen dus vooral veel content marketing & loyaliteitscommunicatie.

2Bfound is van origine specialist op het gebied van zoekmachine marketing, ofwel het online vindbaar maken van uw website in de zoekmachines. Onze diensten zijn in de loop van de tijd uitgebreid met o.a. email marketing, het ontwikkelen van websites en webshops en andere online marketing georiënteerde activiteiten. Onze klanten bevinden zich met name in het MKB, waaraan wij altijd oplossingen op maat aanbieden. Bekijk de pagina referenties eens als u meer wilt weten over onze dienstverlening.

Veconet is er voor de ondernemer met ambitie die meer wil bereiken en klaar is om de volgende stap te zetten. Vanuit onze passie om een organisatie professioneel op de kaart te zetten gaan wij actief aan de slag. Wij bereiken het beste resultaat door onze expertise van reclame en internet strategisch in te zetten. Van Veconet mag een ondernemer meer verwachten dan alleen een mooie huisstijl of vernieuwende website. Onze doordachte, resultaatgerichte aanpak maakt het verschil. Zowel op korte als op lange termijn. Bent u klaar voor de volgende stap?

Positie1: Wij worden enorm blij als we zien dat onze inspanningen leiden tot aantoonbare resultaten voor onze relaties. Als blijkt dat een klant van ons al na een paar weken meer bezoekers trekt en vervolgens meer omzet gaat draaien, hangen wij de slingers op en halen we gebak!

wwwwww

Wedecom: Vanuit Bunschoten-Spakenburg werken wij met veel passie aan online toepassingen voor klanten.

Van het bouwen van een website, het onderhoud ervan, tot aan het online op de kaart zetten van onze klanten. Tevreden klanten; daar gaan we voor!

wvfedv

Webelephant: Wij vinden online zaken doen belangrijk, u ook? Onze passie ligt op het gebied van E-Commerce & Online marketing. Webshops ontwikkelen, traffic genereren en conversie optimalisatie: daar zijn wij goed in.

2015 12 24Bratpack

Bratpack Internetdiensten: Of u nu een professionele website nodig heeft, eindelijk goed gevonden wilt worden in Google of als u als fondsenwerver het maximale uit Google Grants wilt halen: bij Bratpack bent u al sinds 2002 aan het goede adres. Met onze persoonlijke, praktische en betaalbare werkwijze bent u verzekerd van een goed eindresultaat dat past binnen uw budget!

Two Step is zoekmachine optimalisatie expert & consultancy partner voor internet marketing bureau’s en marketing afdelingen. Vanuit diepteanalyse adviseren we verbeteringen aan uw website. We beoordelen en sturen websiteprofielen, helpen bij social media en richten al uw Google tools in ten einde kwaliteit en ranking te verbeteren. Two Step is tevens gespecialiseerd in het voorkomen en oplossen van penalty’s.

Internetbureau Speak: Jouw fullservice partner voor resultaatgerichte digitale oplossingen. Met meer dan 750 (inter)nationale klanten sinds 2001 heeft Speak de kennis en ervaring in huis om samen met jou organisatie te groeien. Of het nu gaat om websites, webshops, online marketing, narrowcasting, software ontwikkeling of apps.

2015 12 22friks logo large

Fiks Web & Marketing bedenkt, ontwerpt en ontwikkeld.
Vanuit ons prachtige pakhuis in het centrum van Leeuwarden bouwen we websites en voeren we strategische en succesvolle marketing campagnes voor onze klanten. En dit doen we goed.
Wij werken graag samen met inspirerende bedrijven en personen, die echt geloven waar ze voor staan.

Lead Today is een online marketingbureau gericht op resultaat. De online branche innoveert continu, nieuwe ontwikkelingen volgen elkaar in een hoog tempo op. Het is daarom belangrijk dat je flexibel bent en snel kunt schakelen met je online marketingkanalen.

NextChapter wordt door de markt gezien als “een nieuw hoofdstuk in webshop software”. NextChapter is omnichannel commerce en benut de kracht van SaaS, maar met behoud van flexibiliteit. Dit leidt tot lagere kosten, snellere time-to-market, maximale veiligheid en topkwaliteit. Ontwikkeld voor het midden- en hoogsegment van de markt. NextChapter is voor (r)etailers die een stap verder willen.

Evoworks is een online marketing bureau dat zich specialiseert in e-commerce marketing. Ons team van 14 enthousiaste professionals gaat graag met u de uitdaging aan om maximaal rendement uit uw webshop te halen. Bij ons staat het rendement altijd centraal: zoveel mogelijk omzet met zo laag mogelijke kosten. Met meer dan 10 jaar ervaring en grote kennis van alle online marketinggebieden, maken wij nagenoeg van iedere webshop marktleider. Het motto van Evoworks is om de beste dienstverlening in e-commerce marketing te bieden aan onze opdrachtgevers.

FireMultimedia maakt professionele websites en webshops. Voor webshops maakt FireMultimedia gebruik van het meest populaire e-commercesysteem Magento. Met meer dan 8 jaar ervaring in Magento beheerst FireMultimedia dit pakket als geen ander. Ook voor snelle en betrouwbare hosting van uw (bestaande) Magento webshop kunt u bij FireMultimedia terecht.

CaseMarketing logo

CaseMarketing is een internet marketing bureau uit Druten, dat klanten in het MKB helpt om meer resultaat te behalen met internet. Dit doen wij door het inzetten van sterke, conversiegerichte Google Adwords campagnes (SEA) en zoekmachine optimalisatie (SEO). Wilt u een keer koffie drinken? Leuk! Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan en wie weet zet u binnenkort de volgende stap in uw online succes!

Sprite 2016 Logo

Sprite IT Managed Services BV: Als creatief en gedreven full service online marketingbureau en IT specialist bedenken, creëren en realiseren wij maatwerk IT- en online oplossingen. We kijken ook graag verder dan de standaard oplossingen, maar zijn de beste in het roeien met de riemen die we aangereikt krijgen. Met een flinke hoop kennis, ervaring en creativiteit leveren wij uitsluitend kwaliteit en bewijst ons trackrecord dat wij de gestelde doelen behalen.

logo basticom rgb
Basticom
Full Service betekent bij Basticom: alles in één hand. Dat gaat verder dan het ontwerpen en bouwen van websites. Basticom zorgt ook voor het onderhoud van de site, de hosting en online marketing. Dat sluit lekker op elkaar aan en staat garant voor kwaliteit.

Vakgarage

Vakgarage staat voor kwaliteit en betaalbaar autorijden en is de enige écht onafhankelijke full-service garageformule in Nederland. Met een landelijke dekking is de klant verzekerd van een Vakgarage bij hun in de buurt. Een uitgebreid netwerk dat zich inzet voor de wensen van de klant in alle facetten van mobiliteit, waaronder bijvoorbeeld Private Lease. De klantenbeoordelingen van Klantenvertellen worden op elke Vakgarage website getoond.

Pineapple Marketing

Pineapple Marketing is een snelgroeiend online marketingbureau met veel verschillende expertises in huis. Wij ondersteunen het MKB in uiteenlopende branches. Online vind/zichtbaarheid zijn essentiële factoren om te groeien als bedrijf. Heeft een bedrijf de ambitie om te groeien, meer rendement uit huidige marketing uitgave te halen, naamsbekendheid te vergroten of willen ze een totaal nieuwe online strategie opzetten? Wij hebben specialisten die uw ambities gaan verwezenlijken.

Een greep uit de aangesloten bedrijven

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
A. Duinmeijer & Zn. B.V.
A. Rodermond Schilderwerken
A. Staal-Hartgers B.V.
A. van Beest Schilderwerken
A. van de Wetering & Zn. B.V.
A.A.B. Rodentia
ad acta mediation
Ad Flinterman Opticien & Contactlensspecialist
Ad Verhoeven Mechanische Beveiliging
Ad Voesenek Zonwering
Adcio carpets in- and outdoor
Addys-Sixties
Allergenen Consultancy
Alles
Alles Schilderen
Alles Wisselt
Allez-Y Sport Organisatie B.V.
Allfree demo test
Anniematie Entertainment
Ant. Duijn Keukens
Anthony van Dinter Schilderwerken
Anton Hofstede Brillen en Contactlenzen centrum
Antonio Olivera (Zakelijk Spaans)
Antwan Tuin Totaal Rotterdam
Ardoer Campingresort De Meerpaal
AREA Occupier Solutions
Arentsen Boekhandel
AREPA Argus
Arepa Training & Consultancy B.V.
Aresco Verhuur
Aserto training & personeelsadvies
Asessor
Asintik B.V.
ASP Adventure
Aspect vooruitgaan... door stil te staan
Asphalia B.V.
AV&L Advocatuur
AV-Tours en Safari's
AVAB Veiligheids advies bureau
Avans+
Aveha Office Products B.V.
Aventus, Sector Economie & Handel
Ayers Rock Evenementencentrum
AZ Isolatietechniek
AZ Schildersbedrijf
AZO
’t Hoentje & van der Zalm B.V.
´t Vrielinck VOF
AD Autobedrijf Auto Quick Service Veenwouden
AD Autobedrijf Auto Service Genderen
AD Autobedrijf Auto Wolvega
AD Autobedrijf Autobedrijf B. Helmons
AD Autobedrijf Autobedrijf Bremer V.O.F.
AD Autobedrijf Autobedrijf De Bulk
AD Autobedrijf Autobedrijf Dingerink
AD Autobedrijf Autobedrijf Ditters-Schweckhorst
AD Autobedrijf Autobedrijf Joris Bongers
AD Autobedrijf Autobedrijf van Doorn
AD Autobedrijf Autobedrijf Wil Crielaars V.O.F.
AD Autobedrijf Autocenter Van Deursen Uden
AD Autobedrijf Autocentre Verheijen
AD Autobedrijf Autoservice Elvro
AD Autobedrijf Autoservice Goedhart
AD Autobedrijf Bennie Mulder B.V.
AD Autobedrijf Bert Nijeboer
AD Autobedrijf Burgmeijer
AD Autobedrijf C. Verhoeven Auto's
AD Autobedrijf de Brand
AD Autobedrijf De Soester B.V.
AD Autobedrijf de Waterlaat
AD Autobedrijf Henk Slettenhaar VOF
AD Autobedrijf HeVa
AD Autobedrijf Jeeninga
AD Autobedrijf Johan Selten
AD Autobedrijf Johan Zomer B.V.
AD Autobedrijf Jos Fikken
AD Autobedrijf MEBO Schagen
AD Autobedrijf Melissen
AD Autobedrijf Mulders
Ad Autobedrijf Nico Morien
AD Autobedrijf Nieuwegein V.O.F.
AD Autobedrijf Ooijman
AD Autobedrijf Ottink's Auto Service
AD Autobedrijf Paul Roermond
AD Autobedrijf Peeters & Gubbels
AD Autobedrijf Pepers B.V.
AD Autobedrijf R. Boer
AD Autobedrijf Scheepers
AD Autobedrijf Slagter
AD Autobedrijf Slettenhaar Almen
AD Autobedrijf Spakenburg
AD Autobedrijf Steyl
AD Autobedrijf Strijker & Visscher Auto's B.V.
AD Autobedrijf T. van Mensvoort B.V.
AD Autobedrijf Teo Welles
AD Autobedrijf Ter Horst
AD Autobedrijf Theo de Winter
AD Autobedrijf Tibosch
AD Autobedrijf Tonny School
AD Autobedrijf Van Alfen
AD Autobedrijf van der Locht
AD Autobedrijf Van der Vleuten Waspik B.V.
AD Autobedrijf van der Zwaag V.O.F.
AD Autobedrijf van Dompzelaar
AD Autobedrijf Van Lierop
AD Autobedrijf van Lopik B.V.
AD Autobedrijf Van Nuland
AD Autobedrijf van Oorspronk
AD Autobedrijf van Rijn V.O.F.
AD Autobedrijf van Vreden
AD Autobedrijf Veenendaal
AD Autobedrijf Verhoeven
AD Autobedrijf Vlassak Autogas V.O.F.
AD Autobedrijf Vossenberg
Alders Auto
Alders Rijopleidingen
Alkmaarse Garage
All Brands Carservice
Almeers Caravan Bedrijf B.V.
American Cars Schinnen
Auto Center Oostvoorne
Auto Center Piet Ooms
Auto Centrale Alkmaar
Auto Centrum Baarlo
Auto Centrum Bommelerwaard B.V.
Auto Centrum Leidschendam
Auto Europa Italie
Auto Fischer Enschede
Auto Flikweert
Auto Garant BV
Auto Goedhart Stedendriehoek B.V.
Auto Goes
Auto Keulders
Auto Klaver 5 B.V.
Auto Klein Gunnewiek
Auto Knobben
Auto Koese Middelharnis B.V.
Auto Kolkman
Auto Kraak
Auto Kriek Service
Auto Kuijer B.V.
Auto Lancker
Auto Lemmer
Auto Livo
Auto Londen De Meern B.V.
Auto Luykx
Auto Schaap B.V.
Auto Schiphorst
Auto Schloesser
Auto Service Aal-Storteboom
Auto Service Centrum Scherpenzeel B.V.
Auto Service Dekker
Auto Service Doorten B.V.
Auto Service Ferid
AUTO van Eerde
Auto van Engen
Auto van Ewijk
Auto Veenstra
Auto Venderbosch Totaal Service B.V.
Auto Verdel
Auto- en motorrijschool Rob Hartholt
Auto- en Motorrijschool Senda
Auto- en Schadebedrijf Oostpolder
Auto- en Scooterbedrijf Bijvelt van de Ven
Auto- en Takelbedrijf Vullings B.V.
Auto-Home Technocenter
AutoBas
Autobedrijf & Autocleaning Ronald van Rootselaar
Autobedrijf 'De Hagen'
Autobedrijf 'Nieuwkoop'
Autobedrijf 't Centrum B.V.
Autobedrijf A-12
Autobedrijf A. van Dorp
Autobedrijf A.J. de Boer Leeuwarden B.V.
Autobedrijf A.P.J. Scheerders
Autobedrijf Aal VOF
Autobedrijf Aarsman B.V.
Autobedrijf AJO B.V.
Autobedrijf Aktief
Autobedrijf Alewijn Ott B.V.
Autobedrijf Alex Kooistra
Autobedrijf Ambting BV
Autobedrijf André Flapper
Autobedrijf Arend Benthem Meppel B.V.
Autobedrijf Arissen
Autobedrijf Arjan van Houtum B.V.
Autobedrijf Arno van Bergen
Autobedrijf Benerink
Autobedrijf Bergsma
Autobedrijf Bergsma Joure
Autobedrijf Bert de Vries
Autobedrijf Bert Hardeman V.O.F.
Autobedrijf Bertil Jansen
Autobedrijf Boeren
Autobedrijf Booltink B.V.
Autobedrijf Borghstede B.V.
Autobedrijf Borgo B.V.
Autobedrijf Bos & Slegers B.V.
Autobedrijf Bosman
Autobedrijf Bouman
Autobedrijf Bousema & Wiechers
Autobedrijf Broeders
Autobedrijf Broeders
Autobedrijf Broekmans B.V.
Autobedrijf Broere - Citroën en DS
Autobedrijf Brouwer
Autobedrijf Bruggink (Autobedrijf Nico Bruggink B.V.)
Autobedrijf Budel
Autobedrijf Bultje
Autobedrijf C. van der Maat B.V.
Autobedrijf C. Wegman B.V.
Autobedrijf C.A. Oomen
Autobedrijf Cartech | Verkoop
Autobedrijf Cartech | Werkplaats
Autobedrijf Ceulen en Ko
Autobedrijf Chr. Udo
Autobedrijf Civer
Autobedrijf CMA Verhoeven
Autobedrijf Cor Beelen
Autobedrijf Corstjens Hunsel B.V.
Autobedrijf Cortenbach
Autobedrijf Coumans-Hompes B.V.
Autobedrijf Cuelenaere
Autobedrijf D. Spek
Autobedrijf De Baaij B.V.
Autobedrijf De Beer
Autobedrijf de Beijer B.V.
Autobedrijf De Bruin B.V.
Autobedrijf de Bruyn
Autobedrijf de Fijter
Autobedrijf de Gier
Autobedrijf De Groot
Autobedrijf de Groot
Autobedrijf de Groot B.V.
Autobedrijf De Haar
Autobedrijf De Heer
Autobedrijf De Lijnbaan
Autobedrijf De Meer B.V.
Autobedrijf de Pee
Autobedrijf de Rijk
Autobedrijf De Rooy
Autobedrijf De Smit B.V.
Autobedrijf de Snipperling B.V.
Autobedrijf de Snipperling B.V.
Autobedrijf de Tiessen
Autobedrijf de Vossenbrink B.V.
Autobedrijf De Wildt
Autobedrijf Dekker B.V.
Autobedrijf Dekkers B.V.
Autobedrijf Deko B.V.
Autobedrijf Den Hartog B.V.
Autobedrijf den Hartogh
Autobedrijf Doornbos
Autobedrijf Doornink
Autobedrijf Du Bois
Autobedrijf E & M
Autobedrijf E. Heining V.O.F.
Autobedrijf E. Struik
Autobedrijf Florijn
Autobedrijf Frank Overweg
Autobedrijf Frans Jansen
Autobedrijf Frans Vos
Autobedrijf G. Kaandorp B.V.
Autobedrijf G.J. Polman
Autobedrijf Gebr. Verboom
Autobedrijf Gebr. Veurink
Autobedrijf Gecu
Autobedrijf Geerings
Autobedrijf Geert Stevering B.V.
Autobedrijf Geerts CV
Autobedrijf Gelissen Sittard B.V.
Autobedrijf Gendringen
Autobedrijf Gerard Bril B.V.
Autobedrijf Gerard Mooij
Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
Autobedrijf Gerdes
Autobedrijf Gerrit Boks B.V.
Autobedrijf Gert Brandsen
Autobedrijf Gert Kuiper
Autobedrijf Gert Pater
Autobedrijf Gert van den Berg
Autobedrijf Gert van Keulen
Autobedrijf GHV
Autobedrijf Gijsbertse
Autobedrijf Groenewoud van Kesteren B.V.
Autobedrijf Groot Jebbink
Autobedrijf H. Buijink
Autobedrijf H. Dunnewind B.V.
Autobedrijf H. Hoefnagel
Autobedrijf H.J. Lange B.V.
Autobedrijf Haafkes B.V.
Autobedrijf Hans Huijbers
Autobedrijf Hans Kleiss
Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen
Autobedrijf Harderwijk
Autobedrijf Harry Brouwer B.V.
Autobedrijf Harry Levering
Autobedrijf Hooymans
Autobedrijf Huibers
Autobedrijf Huisman B.V.
Autobedrijf Huizinga
Autobedrijf Hulscher Boekelo V.O.F.
Autobedrijf Hulst
Autobedrijf Huub Smolders
Autobedrijf IJntema
Autobedrijf J. Janssen B.V.
Autobedrijf J. Jonkman
Autobedrijf J. Knobel B.V.
Autobedrijf J. Kroeze
Autobedrijf J. Meeuwisz B.V.
Autobedrijf J. ten Hove en Zn.
Autobedrijf J. Terpstra B.V.
Autobedrijf J. van der Voorde B.V.
Autobedrijf J.B. Andringa
Autobedrijf J.C. Baarse B.V.
Autobedrijf J.C. van Roekel
Autobedrijf J.G. de Kruijf
Autobedrijf J.T. van Steijn
Autobedrijf J.W. Appeldoorn vof
Autobedrijf J.W. de Voogd
Autobedrijf Jac Verhoeven
Autobedrijf Jan Bakker
Autobedrijf Jan Bogert B.V.
Autobedrijf Jan de Krijger C.V.
Autobedrijf Jan Greijmans B.V.
Autobedrijf Jan Olthof
Autobedrijf Jan Snel B.V.
Autobedrijf Jan Strijbosch v.o.f.
Autobedrijf Jan van Mourik & Zn
Autobedrijf Jitze Hoogterp
Autobedrijf John Visser
Autobedrijf Joop van Mil
Autobedrijf Joosten
Autobedrijf Jos Bouw B.V.
Autobedrijf Jos Derksen B.V.
Autobedrijf Jos Priem
Autobedrijf Jos van Boxtel
Autobedrijf Jos van Boxtel Middelrode B.V.
Autobedrijf Jos van Boxtel Oss B.V.
Autobedrijf Jos van Dartel V.O.F.
Autobedrijf Jos Vermue
Autobedrijf Juurlink
Autobedrijf Kager V.O.F.
Autobedrijf Karel Hol
Autobedrijf Kees
Autobedrijf Kees de Leeuw B.V.
Autobedrijf Kees Roks B.V.
Autobedrijf Kees van der Heijden
Autobedrijf Langens
Autobedrijf Langwerden
Autobedrijf Laurijssen
Autobedrijf Leenhouts
Autobedrijf Leo de Munnik B.V.
Autobedrijf Lex Vilier
Autobedrijf Lokhorst
Autobedrijf M. Lijzenga
Autobedrijf M. van den Berg B.V.
Autobedrijf Marc Reesing
Autobedrijf Muys
Autobedrijf Nederlof
Autobedrijf Neelen B.V.
Autobedrijf NH
Autobedrijf Nico Mouris B.V.
Autobedrijf Niemantsverdriet
Autobedrijf Nieuwstraten
Autobedrijf Nimda Snijders
Autobedrijf Nomen V.O.F.
Autobedrijf Ophoff B.V.
Autobedrijf Optimaal
Autobedrijf Otte
Autobedrijf Otto de Gooijer B.V.
Autobedrijf Otto Voortman B.V.
Autobedrijf Oude Mulders
Autobedrijf Ouwerkerk
Autobedrijf Over De Heilige Koe
Autobedrijf Overbeek
Autobedrijf Overeinder
Autobedrijf P. Bot
Autobedrijf P. de Rover
Autobedrijf P.A. Gubbels B.V.
Autobedrijf P.A. van Dijk VOF
Autobedrijf P.J. Peeters B.V.
Autobedrijf Pals & van Tilburg
Autobedrijf Parkstad
Autobedrijf Pars Rasol
Autobedrijf Paul van Bergen B.V.
Autobedrijf Paul Wilting
Autobedrijf Peter Janssen
Autobedrijf Peters
Autobedrijf Peters van Nijenhof
Autobedrijf Pheifer B.V.
Autobedrijf Ploemen Meerssen B.V.
Autobedrijf Pompstra
Autobedrijf Popma
Autobedrijf Pots
Autobedrijf Pouw Doetinchem
Autobedrijf Pouwels Millingen
Autobedrijf Preuter Epse
Autobedrijf Probaat
Autobedrijf PugFix
Autobedrijf R. Bakker B.V.
Autobedrijf R. Verstegen BV
Autobedrijf Schoenmakers B.V.
Autobedrijf Schoolderman
Autobedrijf Schoonoord
Autobedrijf Schouten BV
Autobedrijf Schouten Stroe V.O.F.
Autobedrijf Schweitzer B.V.
Autobedrijf Swager
Autobedrijf Sypersma BV
Autobedrijf Tangeman
Autobedrijf Tanis
Autobedrijf ten Have B.V.
Autobedrijf Tensen - Hoorn
Autobedrijf Timmer
Autobedrijf Tjeerdsma
Autobedrijf Tomcars
Autobedrijf Ton Wilbrink
Autobedrijf Tonnie van der Heijden B.V.
Autobedrijf TVSAUTOS.NL
Autobedrijf U. de Jong
Autobedrijf Uitwaard B.V.
Autobedrijf Valkenburg B.V.
Autobedrijf van Amerongen Autotaalservice
Autobedrijf van Baalen B.V.
Autobedrijf van Besouw
Autobedrijf van Breugel
Autobedrijf van de Wouw
Autobedrijf van de Wouw B.V.
Autobedrijf Van den Brandt B.V.
Autobedrijf Van den Udenhout Eindhoven
Autobedrijf Van den Udenhout Helmond
Autobedrijf Van den Udenhout Oss
Autobedrijf Van den Udenhout Seat Skoda Den Bosch
Autobedrijf Van den Udenhout Veghel
Autobedrijf Van den Udenhout Veldhoven
Autobedrijf van der Boon BV
Autobedrijf Van der Cruijs
Autobedrijf Van der Heide B.V.
Autobedrijf van der Kwaak B.V.
Autobedrijf van der Lee
Autobedrijf van der Linde
Autobedrijf van der Meij B.V.
Autobedrijf Van der Ploeg B.V.
Autobedrijf van der Vaart
Autobedrijf van der Weide
Autobedrijf van der Weijden BV
Autobedrijf van der Wereld
Autobedrijf van Dijk B.V.
Autobedrijf van Dijk BV
Autobedrijf van Dolderen
Autobedrijf van Domselaar
Autobedrijf van Doorn en Top
Autobedrijf van Driel Liempde
Autobedrijf van Dueren den Hollander BV
Autobedrijf van Duren
Autobedrijf van Eeden
Autobedrijf Van Elst B.V.
Autobedrijf van Empel
Autobedrijf van Essen
Autobedrijf Van Gestel
Autobedrijf van Gorkum
Autobedrijf van Hemmen BV
Autobedrijf van Houten
Autobedrijf Van Kesteren B.V.
Autobedrijf Van Kooten Veenendaal B.V.
Autobedrijf Van Kuilenburg
Autobedrijf van Leersum & Zn.
Autobedrijf van Limpt
Autobedrijf van Meegen
Autobedrijf van Miltenburg B.V.
Autobedrijf van Ninhuys Vof
Autobedrijf van Oord
Autobedrijf Van Oorschot
Autobedrijf Van Os B.V.
Autobedrijf van Rijswijk
Autobedrijf Van Roon Reeuwijk B.V.
Autobedrijf van Sambeek
Autobedrijf Vervoort BV
Autobedrijf Vinkel
Autobedrijf Vlassak
Autobedrijf Vogel B.V.
Autobedrijf Voskuilen Moerkapelle B.V.
Autobedrijf Vossestein
Autobedrijf Vruggink
Autobedrijf W. Bouman BV
Autobedrijf W. Turenhout
Autobedrijf W. van Essen
Autobedrijf W.Karzijn
Autobedrijf Wagenaar
Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.
Autobedrijf Webbink
Autobedrijf Weerheim vof
Autobedrijf Wemmenhove
Autobedrijf Westerman
Autobedrijf Weterings B.V.
Autobedrijf Wiefferink BV
Autobedrijf Wientjes v.o.f
Autobedrijf Wiersema en Van Wouwe B.V.
Autobedrijf Wijma BV
Autobedrijf Wijnne
Autobedrijf Wil van der Tol
Autobedrijf Willekes B.V.
Autobedrijf Willem Baron B.V.
Autobedrijf Wilmink Almelo BV
Autocenter Mebo B.V.
Autocentrum Arkel
Autocentrum Beelen
Autocentrum Bollenstreek
Autocentrum Borger-Tom Ganzevoort B.V.
Autocentrum Douwe de Beer
AutoFirst ACS Liessel
AutoFirst Alex ten Broek
AutoFirst Alliance B.V.
AutoFirst Auto Heemskerk
AutoFirst Auto Willenborg B.V.
Autofirst Autobedrijf Coen Droomers B.V.
AutoFirst Autobedrijf Dorestad
AutoFirst Carservice Westland
AutoFirst Collin
Autofirst Crombeen
AutoFirst de Lange
Autofirst De Markt Mechelen B.V.
Autofirst De Rijke Lemmer
AutoFirst Fred Slim
Autofirst Freke
AutoFirst Garage Hollander
AutoFirst Garage Kerkwerve
AutoFirst Garagebedrijf Petrogas B.V.
AutoFirst Ger Linssen
AutoFirst Hein Franke
AutoFirst Henk Schasfoort
AutoFirst Hofsink & Nijland
AutoFirst Hogebrink
AutoFirst Jan Bakkes B.V.
AutoFirst John Weijs
Automat Drachten
Automeer Katwijk
Automobiel Jansen
Automobiel Service Apeldoorn
Automobiel- en Garagebedrijf Hoogwerf B.V.
Automobielbedr Sjaak Stovius
Automobielbedrijf A. van Andel & Zn.
Automobielbedrijf A.B. Willemsen
Automobielbedrijf Ad van Haandel
Automobielbedrijf Arie Schouten
Automobielbedrijf Arink
Automobielbedrijf B. van den Berg B.V.
Automobielbedrijf Beltman B.V.
Automobielbedrijf Biezeman
Automobielbedrijf Boersma
Automobielbedrijf De Groot B.V.
Automobielbedrijf De Kantsingel B.V.
Automobielbedrijf De Nobelpoort BV
Automobielbedrijf de Pijper
Automobielbedrijf de Rek
Automobielbedrijf De Rijk B.V.
Automobielbedrijf De Tweede Ronde
Automobielbedrijf De Zwaan B.V.
Automobielbedrijf Dijkwel
Automobielbedrijf Dries Visser
Automobielbedrijf E.M.van der Laan & Zn.
Automobielbedrijf Ed Herrmann
Automobielbedrijf H. Brandsen B.V.
Automobielbedrijf Henk Jongen V.O.F.
Automobielbedrijf Het Centrum Maasbracht
Automobielbedrijf Jan Groot V.O.F.
Automobielbedrijf Jo ten Oever
Automobielbedrijf Jos Bogman B.V.
Automobielbedrijf Lenselink B.V.
Automobielbedrijf M. Lettenmeijer B.V.
Automobielbedrijf Meulendijks
Automobielbedrijf Muskens Groesbeek B.V.
Automobielbedrijf MVV
Automobielbedrijf Nieuwenhuizen B.V.
Automobielbedrijf Nijman B.V.
Automobielbedrijf Quadflieg
Automobielbedrijf Richard Sluijter B.V.
Automobielbedrijf Ruesink Doetinchem B.V.
Automobielbedrijf Ruesink Enschede B.V.
Automobielbedrijf Ruesink Zutphen B.V.
Automobielbedrijf Stuurman
Automobielbedrijf Th. Wenting B.V.
Automobielbedrijf Tinholt
Automobielbedrijf van den Akker
Automobielbedrijf van Kwawegen B.V.
Automobielbedrijf van Zummeren B.V.
Automobielbedrijf Vissersdijk
Autoservice Leeuwarden
Autoservice Legmeer
Autoservice Lieftink
Autoservice Lukkien
Autoservice M. Buijtenhek B.V.
Autoservice Maarten K. Koekoek
Autoservice Ursem
Autoservice Valentijn B.V.
Autoservice Valstar
Autoservice van Buuren
Autoservice van de Zande B.V.
Autoservice Van den Akker Oss
Autotechniek Alfred Meijer
Autotechniek Holtjer B.V.
Autotess
Autotop B.V.
Autototaal van de Sande B.V.
AutoUnit
Averesch Campers
AVS Auto's
AW auto's
Axxi Auto B.V.

Algemene voorwaarden - Richtlijnen Klantbeoordelingen - Gebruiksvoorwaarden & Privacybeleid