Patiëntenvertellen

Voor alle tandartsenKwaliteitsregister Tandartsen reviews

Het online delen en lezen van ervaringen van anderen is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Patiënten zoeken naar reviews over tandartsen voordat ze besluiten om zich bij een praktijk aan te melden. Een beoordeling is snel gegeven en wekt vertrouwen bij mensen die uw praktijk nog niet kennen. Reviews helpen u om een nieuwe patiënt te laten zien dat ze bij deze tandarts(enpraktijk) in goede handen zijn.

Tevreden patiënten zijn uw beste ambassadeurs

Patiënten die positieve ervaringen hebben met uw praktijk delen deze informatie graag. Tevreden patiënten zijn dus uw beste ambassadeurs. Een goede reviewscore zegt iets over de kwaliteit die u levert. Maak gebruik van het beoordelingssysteem van patiëntenvertellen om reviews te verzamelen. Bovendien kunt u hier patiënten bedanken voor hun review en laten zien op welke manier u omgaat met kritische opmerkingen.

Reviews verzamelen

Onze reviewspecialisten helpen u op weg om te starten met het verzamelen van reviews. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het u daarna nog nauwelijks tijd. Wij helpen u graag om te werken aan uw online reputatie. Zodat beoordelingen geen bedreiging meer zijn, maar volop kansen bieden.

De voordelen van het beoordelingssysteem van patiëntenvertellen:

• Erkend door KNMT, KRT & KRM
  • Laat zien hoe tevreden uw patiënten zijn
  • Uw specialisme komt nog duidelijker naar voren
  • Deel reviews op verschillende plekken online
  • Beoordelingen wekken het vertrouwen van nieuwe patiënten

Vertel mij meer over patiëntenvertellen!

Tandarts.nl

Samenwerking met Tandarts.nl zorgt ervoor dat reviews die je verzamelt via klantenvertellen dat deze zichtbaar zijn op de praktijkpagina binnen het platform Tandarts.nl.

Oase Dental Patientenvertellen reviews

Oase Dental

Oase Dental levert totaalsoftware voor de mondzorgpraktijk

TabDents Patientenvertellen

TabDents

TabDents is software voor de mondzorg, gebaseerd op de workflow in de tandartspraktijk

Complan Patientenvertellen

Complan/Novadent

Het softwarepakket Novadent beschikt over alle onderdelen die nodig zijn voor een optimale praktijkvoering voor tandartsen

Vertimart/Exquise

Vertimart/ Exquise is een automatiseerder voor de dentale markt in Nederland