Terug

Klantenvertellen reviews toegevoegd aan Rijlessen.nl

Rijlessen.nl en Klantenvertellen.nl zijn een samenwerking aan gegaan om de transparantie binnen de rijscholenbranche en daaruit voortvloeiende betrouwbaarheid te verhogen. Vanaf vandaag zullen de ervaringen en waarderingen van het reviewplatform worden opgenomen binnen de profielen en het algoritme van onze website. Dit biedt leerlingen een uitgebreid en onafhankelijk inzicht in de kwaliteit en werkwijze van rijscholen.

Een volledig inzicht
Oprichter Dirk Brand: “Deze samenwerking stelt ons als onafhankelijk platform in staat om een breder scala aan informatie over rijscholen te presenteren. Leerlingen kunnen nu naast het slagingspercentage van het CBR (Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) ook ervaringen en beoordelingen van andere leerlingen inzien. In combinatie met de reviews en waarderingen van Google leveren deze datapunten leerlingen een weloverwogen keuze te maken bij het selecteren van een rijschool in de buurt.”

Betrouwbare reviews en cijfers
Klantenvertellen.nl is sinds 2008 een vertrouwde bron voor onafhankelijke en betrouwbare reviews. Door deze reviews te integreren binnen Rijlessen.nl, wordt een nog completer beeld geschetst van de prestaties en klanttevredenheid van rijscholen. “Tevreden leerlingen zijn de beste ambassadeurs”, aldus Kenzo Brock (Product Owner) van Klantenvertellen.nl en hun reviewsysteem benadrukt de waarde van eerlijke en transparante feedback.

Voordelen voor leerlingen en rijscholen
Dankzij deze samenwerking krijgen leerlingen toegang tot eerlijke en onbevooroordeelde beoordelingen van rijscholen, geschreven door echte leerlingen. Rijscholen die goed presteren, zullen profiteren van deze verhoogde zichtbaarheid. Goede reviews en hoge slagingspercentages dragen bij aan de ranking op het platform, waardoor nieuwe leerlingen worden aangetrokken. “Ook merken wij dat leerlingen die al een eerste keuze voor een rijschool hebben gemaakt, deze extra onderbouwen met behulp van de aanwezig data op ons platform. Een volledig profiel zal daarom bijdragen in het totale beslissingstraject voor het starten van rijlessen.”

De Weg Vooruit
Met deze samenwerking zetten Rijlessen.nl en Klantenvertellen.nl een belangrijke stap in het verbeteren van de rijleservaring in Nederland. Transparantie en betrouwbaarheid staan voorop, en samen streven we ernaar om zowel leerlingen als rijscholen de best mogelijke ondersteuning te bieden.

De reviews van rijscholen die reeds aangesloten zijn bij klantenvertellen.nl worden automatisch overgenomen op ons platform. Nog geen klant van klantenvertellen.nl? Aanmelden kan hier.

Bron: Rijlessen.nl